ZAGREB, 21. svibnja (Hina) - Nacionalna udruga televizija (NUT) predložila je u četvrtak radikalnu izmjenu pravila reklamiranja na HRT-u, ne bi li se dio kolača, kojega ta još uvijek monopolna televizija u Hrvatskoj uživa sama,
prepustio manjim tv postajama.
ZAGREB, 21. svibnja (Hina) - Nacionalna udruga televizija (NUT)
predložila je u četvrtak radikalnu izmjenu pravila reklamiranja na
HRT-u, ne bi li se dio kolača, kojega ta još uvijek monopolna
televizija u Hrvatskoj uživa sama, prepustio manjim tv postajama.
#L#
Trajanje reklamnih poruka u programima HRT-a ne bi smjelo prijeći
15 posto programa (9 minuta) u svakom satu i 10 posto ukupnog
dnevnog trajanja programa (6 minuta).
U vremenu između 18 i 23 sata trajanje reklamnih poruka ograničilo
bi se na 5 posto programa (3 minute) u svakom satu. Zabranilo bi se i
prekidanje emisija radi emitiranja reklamnih poruka, izjavio je na
konferenciji za novinare predstavnik NUT-a, Zvonimir Kovačić.
NUT je udruga koju čine ATV Split, TV Čakovec, Gradska TV Zadar, TV
Moslavina Kutina, TV Nova Pula i VTV Vinkovci.
Prijedlog, kojim se na nov način želi regulirati pitanja marketinga
u programu buduće javne televizije, podupro je Forum 21.
Njegov predsjednik, Damir Matković rekao je danas novinarima kako
HRT ove godine, prema neslužbenim izvorima, planira prihod od 850
milijuna kuna, od čega bi samo 300 milijuna kuna bilo od reklama.
Predložio je da Vijeće za telekomunikacije, dok se u Hrvatskoj ne
stvori tržišna konkurencija, mjeri propisanu minutažu za
reklamiranje, jer ju HRT neprestano prekoračuje, posebno u
večernjim satima.
Matković je, međutim, "nerealnim" ocijenio zahtjeve da se HRT-u
potpuno ukine reklamiranje.
Predsjednik Foruma 21 oštro se usprotivio najavi mogućega
zatvaranja zagrebačkoga OTV-a, ako hitno ne plati 290 000 kuna,
koliko iznosi njegova koncesija. Matković je kazao kako je bit
problema u previsokim koncesijama za hrvatski standard te od
državnih tijela zatražio veću fleksibilnost.
(Hina) vl il
211721 MET may 98