ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Hrvatska u ovogodišnju turističku sezonu ulazi sa 194 kampa, od kojih se 191 nalazi uz obalu. Ukupni smještajni kapaciteti iznose 172 tisuće, iako službena statistika barata sa 250 do 270 tisuća mjesta i
272 kampa u Hrvatskoj, od kojih sedamdesetak još uvijek nije u funkciji. Kamping udruženje Hrvatske (KUH) procjenjuje da će se u ovoj godini povećati broj noćenja u hrvatskim kampovima od deset do 15 posto u odnosu na lani, čime bi se kamping vratio na "velika vrata", ostvarujući rezultate iz predratne 1990. godine, rekao je tajnik KUH-a Jerko Sladoljev na današnjem 4. kamping workshopu, kojeg su organizirali KUH i njemački auto-klub ADAC u sklopu 10. međunarodnog poslovnog turističkog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Hrvatska u ovogodišnju turističku
sezonu ulazi sa 194 kampa, od kojih se 191 nalazi uz obalu. Ukupni
smještajni kapaciteti iznose 172 tisuće, iako službena statistika
barata sa 250 do 270 tisuća mjesta i 272 kampa u Hrvatskoj, od kojih
sedamdesetak još uvijek nije u funkciji. Kamping udruženje
Hrvatske (KUH) procjenjuje da će se u ovoj godini povećati broj
noćenja u hrvatskim kampovima od deset do 15 posto u odnosu na lani,
čime bi se kamping vratio na "velika vrata", ostvarujući rezultate
iz predratne 1990. godine, rekao je tajnik KUH-a Jerko Sladoljev na
današnjem 4. kamping workshopu, kojeg su organizirali KUH i
njemački auto-klub ADAC u sklopu 10. međunarodnog poslovnog
turističkog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu. #L#
Lani je u hrvatskim kampovima ostvareno gotovo devet milijuna
noćenja, što je s obzirom na kampove koji nisu u funkciji, iznimno
dobar rezultat, ocjenjuju u KUH-u.
Prema istraživanjima u 15 europskih zemalja, tzv. europarametar
studijama, samo 14 posto svih noćenja u Europi otpada na kampove. U
posljednjih nekoliko godina promet u kampovima pao je za deset
posto. Hrvatski kampovi uspjeli su prilagoditi svoju klasifikaciju
standardima ADAC-a, iako se nisu uspjeli izboriti za veći raspon u
zvjezdicama. Naime, većina europskih zemalja ima kategorizirane
kampove - od jedne do pet zvjezdica.
Prema ocjeni KUH-a, osnovni zadaci u ovoj godini su ekološka
zaštita u kampovima i program naturizma, koji se kao paket proizvod
mora osuvremeniti i prilagoditi zahtjevima današnjih naturista.
U tijeku je i program za Internet, na kojem bi se promovirali svi
članovi KUH-a, a mogle bi se obaviti i rezervacije smještaja u
kampovima.
Na današnjem workshopu, raspravljane su i mogućnosti direktnog
marketinga putem hrvatske "kamping card". Ta se akcija provodi u
dogovoru s austrijskom tvrtkom Satz und Grafik, a u pripremi je i
ciljani direktni mailing za članove europskih kamping klubova
putem državne austrijske pošte.
Iniciran je i prvi kamping vodič za Hrvatsku, i to u Sloveniji, a u
pripremi su i dvije publikacije za direktan marketing hrvatskih
kampova u Italiji i Belgiji.
U KUH-u očekuju da će njihovu akciju podržati Hrvatska turistička
zajednica (HTZ) i županijske Turističke zajednice, a u nju će se
uključiti i kampovi na priobalnim područjima.
(Hina) js splj
071141 MET may 98