FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AKCIJA "TURISTIČKE ZVIJEZDE" KREĆE OD PONEDJELJKA

ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - "Turističke zvijezde", naziv je akcije u kojoj će se među 65 jadranskih turističkih mjesta, i po prvi puta 26 kontinentalnih, birati najpripremljenije turističko mjesto uoči ovogodišnje turističke sezone. "Turističke zvijezde" zajednički organiziraju Hrvatska izvještajna novinska agenija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora (HGK). Od ponedjeljka, 18. svibnja, ekipa turističkih novinara iz različitih hrvatskih redakcija, krenut će u obilazak turističkih mjesta, a obilazak će završiti 11. lipnja.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - "Turističke zvijezde", naziv je akcije u kojoj će se među 65 jadranskih turističkih mjesta, i po prvi puta 26 kontinentalnih, birati najpripremljenije turističko mjesto uoči ovogodišnje turističke sezone. "Turističke zvijezde" zajednički organiziraju Hrvatska izvještajna novinska agenija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora (HGK). Od ponedjeljka, 18. svibnja, ekipa turističkih novinara iz različitih hrvatskih redakcija, krenut će u obilazak turističkih mjesta, a obilazak će završiti 11. lipnja. #L# Svaki tjedan objavljivat će se trenutačna rang lista mjesta, a potkraj lipnja bit će objavljeni pobjednici - po tri napripremljenija odredišta na kontinentalnom te na jadranskom dijelu Hrvatske, kojima će se dodijeliti vrijedne nagrade, najavili su danas novinarima predstavnici organizatora. U "Turističkim zvijezdama" ocjenjivat će se signalizacija, uređenost okoliša mjesta, uređenost i opremeljenost plaža, uređenje glavnog autobusnog ili željezničkog kolodvora, gastronomska ponuda u mjestu, kvaliteta informacija, raznolikost sporskih sadržaja, raznolikost zabavnih sadražaja, mogućnosti za obavljanje kupnje, tipičan ambijent (lokalna prepoznatljivost mjesta) i hotelska ponuda. Za kontinentalni dio, umjesto uređenosti plaža, ocjenjivat će se uređenje i opremeljenost bazena te postojanje vinskih cesta ili seljačkih gospodarstava. Akcija je zamišljena kao prethodnica procjene za glavnu turističku sezonu u Hrvatskoj, rekao je izvršni direktor Hine Branko Hebrang. Istaknuo je kako je cilj akcije dati "signal" turističkim mjestima da još neke sitne, ali turistički važne stvari, poprave, kako bi bili potpuno spremni dati svoj doprinos uspjehu ovogodišnje turističke sezone. Napomenuvši kako je čest slučaj da se u turizmu spotaknemo na detaljima, kao što su primjerice putokazi i prometna signalizacija, Branko Hebrang je naglasio kako je cilj "Turističkih zvijezda" pomoći turistima da se bolje osjećaju i kada odu iz Hrvatske da sa sobom ponesu dobre dojmove te da ih dalje prenesu svojim prijateljima, promičući na taj način hrvatski turizam. Adalbert Humski iz HGK istaknuo je da su "Turističke zvijezde", za razliku od sličnih turističkih akcija, usmjerene na ocjenu pripremeljenosti turističkih mjesta u cilju poticanja za još bolje pripreme do početka sezone, a ne, kao što su slične akcije činile, ocjenu turističke ponude u jeku pune turističke sezone. Direktor HTZ-a Marijan Bulat, istaknuo je kako je sa velikim zadovoljstvom HTZ primila inicijativu Hine za akciju, koja je, po njegovim riječima, dosad najobuhvatnija turistička akcija. Akcija "Turističke zvijezde" hrvatski turistički prostor promatra cjelovito, i jadranski i kontinentalni dio Hrvatske, što dosad nije bio slučaj. Po prvi se puta nastoji pomoći svim turističkim djelatnicima i mještanima turističkih mjesta da do "špice" turističke sezone isprave i poprave sve nedostatke i manjkavosti. Nagrade će biti vrijedne i praktične, kažu organizatori, ne želeći još otkriti koje će nagrade dobiti najbolja turistička mjesta u predsezoni, ali je rečeno da će, među ostalim, najbolja mjesta imati besplatne stranice na internet stranicama Hine, HTZ-a i HGK. (Hina) bma db 151315 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙