ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - "Turističke zvijezde", naziv je akcije u kojoj će se među 65 jadranskih turističkih mjesta, i po prvi puta 26 kontinentalnih, birati najpripremljenije turističko mjesto uoči ovogodišnje turističke sezone.
"Turističke zvijezde" zajednički organiziraju Hrvatska izvještajna novinska agenija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora (HGK). Od ponedjeljka, 18. svibnja, ekipa turističkih novinara iz različitih hrvatskih redakcija, krenut će u obilazak turističkih mjesta, a obilazak će završiti 11. lipnja.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - "Turističke zvijezde", naziv je akcije
u kojoj će se među 65 jadranskih turističkih mjesta, i po prvi puta
26 kontinentalnih, birati najpripremljenije turističko mjesto
uoči ovogodišnje turističke sezone. "Turističke zvijezde"
zajednički organiziraju Hrvatska izvještajna novinska agenija
(Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska
komora (HGK). Od ponedjeljka, 18. svibnja, ekipa turističkih
novinara iz različitih hrvatskih redakcija, krenut će u obilazak
turističkih mjesta, a obilazak će završiti 11. lipnja. #L#
Svaki tjedan objavljivat će se trenutačna rang lista mjesta, a
potkraj lipnja bit će objavljeni pobjednici - po tri
napripremljenija odredišta na kontinentalnom te na jadranskom
dijelu Hrvatske, kojima će se dodijeliti vrijedne nagrade,
najavili su danas novinarima predstavnici organizatora.
U "Turističkim zvijezdama" ocjenjivat će se signalizacija,
uređenost okoliša mjesta, uređenost i opremeljenost plaža,
uređenje glavnog autobusnog ili željezničkog kolodvora,
gastronomska ponuda u mjestu, kvaliteta informacija, raznolikost
sporskih sadržaja, raznolikost zabavnih sadražaja, mogućnosti za
obavljanje kupnje, tipičan ambijent (lokalna prepoznatljivost
mjesta) i hotelska ponuda. Za kontinentalni dio, umjesto
uređenosti plaža, ocjenjivat će se uređenje i opremeljenost bazena
te postojanje vinskih cesta ili seljačkih gospodarstava.
Akcija je zamišljena kao prethodnica procjene za glavnu turističku
sezonu u Hrvatskoj, rekao je izvršni direktor Hine Branko Hebrang.
Istaknuo je kako je cilj akcije dati "signal" turističkim mjestima
da još neke sitne, ali turistički važne stvari, poprave, kako bi
bili potpuno spremni dati svoj doprinos uspjehu ovogodišnje
turističke sezone. Napomenuvši kako je čest slučaj da se u turizmu
spotaknemo na detaljima, kao što su primjerice putokazi i prometna
signalizacija, Branko Hebrang je naglasio kako je cilj
"Turističkih zvijezda" pomoći turistima da se bolje osjećaju i kada
odu iz Hrvatske da sa sobom ponesu dobre dojmove te da ih dalje
prenesu svojim prijateljima, promičući na taj način hrvatski
turizam.
Adalbert Humski iz HGK istaknuo je da su "Turističke zvijezde", za
razliku od sličnih turističkih akcija, usmjerene na ocjenu
pripremeljenosti turističkih mjesta u cilju poticanja za još bolje
pripreme do početka sezone, a ne, kao što su slične akcije činile,
ocjenu turističke ponude u jeku pune turističke sezone.
Direktor HTZ-a Marijan Bulat, istaknuo je kako je sa velikim
zadovoljstvom HTZ primila inicijativu Hine za akciju, koja je, po
njegovim riječima, dosad najobuhvatnija turistička akcija. Akcija
"Turističke zvijezde" hrvatski turistički prostor promatra
cjelovito, i jadranski i kontinentalni dio Hrvatske, što dosad nije
bio slučaj. Po prvi se puta nastoji pomoći svim turističkim
djelatnicima i mještanima turističkih mjesta da do "špice"
turističke sezone isprave i poprave sve nedostatke i manjkavosti.
Nagrade će biti vrijedne i praktične, kažu organizatori, ne želeći
još otkriti koje će nagrade dobiti najbolja turistička mjesta u
predsezoni, ali je rečeno da će, među ostalim, najbolja mjesta
imati besplatne stranice na internet stranicama Hine, HTZ-a i HGK.
(Hina) bma db
151315 MET may 98