ZAGREB, 6. svibnja (Hina) - Hrvatska se kao privlačna turistička destinacija vratila na međunarodno turističko tržište, te time postala i dio velike konkurencije koja vlada među zemljama na sredozemnom turističkom tržištu, rekao je
hrvatski ministar turizma Sergej Morsan prigodom večerašnjeg otvorenja 10. međunarodnog poslovnog turističkog sajma ITTF '98. ITTF se održava od 7. do 9. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, pod pokroviteljstvom hrvatskog Ministarstva turizma te u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ).
ZAGREB, 6. svibnja (Hina) - Hrvatska se kao privlačna turistička
destinacija vratila na međunarodno turističko tržište, te time
postala i dio velike konkurencije koja vlada među zemljama na
sredozemnom turističkom tržištu, rekao je hrvatski ministar
turizma Sergej Morsan prigodom večerašnjeg otvorenja 10.
međunarodnog poslovnog turističkog sajma ITTF '98. ITTF se održava
od 7. do 9. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, pod pokroviteljstvom
hrvatskog Ministarstva turizma te u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom (HTZ). #L#
Ministar je Morsan, među ostalim istaknuo, kako se u Hrvatskoj
nastoji poboljšati turistička usluga čime bi se poboljšao i
vlastiti turistički identitet. U hrvatskom je turizmu u tijeku
obnova turističkih objekata, njihova privatizacija i
restrukturiranje, istaknuo je Morsan i dodao, kako je uz sve te
procese važna i koncepcija dugoročnog razvoja hrvatskog turizma,
pri čemu se prvenstveno mora voditi briga o okolišu.
"Rad tijela državne uprave i djelovanje sustava Turističkih
zajednica vrlo su važni u unapređenju turističke djelatnosti, čime
bi hrvatski turizam zauzeo mjesto koje mu pripada na međunarodnom
turističkom tržištu. U proteklim je godinama kao i sada, Vlada
Republike Hrvatske poduzimala niz mjera, kako bi hrvatskim
hotelijerima olakšala poteškoće kroz koje su prolazili", rekao je
Morsan.
Prema njegovim riječima, lani je u Hrvatskoj ostvareno 5,2 milijuna
turističkih dolazaka što je 34 posto više nego 1996. godine.
Istodobno je zabilježeno 33 milijuna noćenja, 41 posto više. Pritom
su više od 80 posto noćenja ostvarili inozemni turisti. U 1997.
godini zabilježen je i turistički prihod u visini 2,5 milijardi
američkih dolara.
Direktor Zagrebačkog velesajma dr. Jurica Pavelić je, među ostalim
istaknuo, da u inozemstvu sve više raste zanimanje za Hrvatsku kao
atraktivnu turističku destinaciju, a pritom raste zanimanje i za
ITTF.
Kao središnja turistička promidžbena manifestacija u zemlji, ITTF
je mjesto okupljanja i povezivanja hrvatske turističke ponude s
predstavnicima inozemnih putničkih agencija, s ciljem ugovoranja
turističkih aranžmana za 1999. godinu, ali i za finaliziranje
dogovora za tekuću turističku sezonu.
Ove se godine na izložbenoj površini od 2.500 četvornih metara
predstavlja 250 izlagača iz Hrvatske, Austrije, Bosne i
Hercegovine, Češke, Italije, Francuske i Slovenije. Svoju ponudu
na Sajmu predstavljaju hotelske tvrtke, marine, toplice, kampovi,
turističke agencije, rent-a-car organizacije, kongresni centri i
lječilišta.
Prigodom otvaranja ITTF-a, predstavnik najvećeg njemačkog auto-
kluba ADAC dodijelio je tradicionalne nagrade za kvalitetu usluga,
najboljim hrvatskim kampovima. Nagrade su dobili porečki
Istranaturist - Fontana, auto kamp Kanegra, koji je u sastavu
umaškog Israturista i Koversada iz Vrsara.
(Hina) splj dd
062214 MET may 98