FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: USKORO BIRANJE NAJPRIPREMLJENIJEG TURISTIČKOG MJESTA

ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - Hrvatska izvještajna novinska agencija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora (HGK) započet će 18. svibnja akciju biranja najpripremljenijeg turističkog mjesta za predstojeću glavnu turističku sezonu. Akcija pod nazivom "Turističke zvijezde" trajat će do 12. lipnja, a ocjenjivat će se 65 mjesta na obali i 26 mjesta u kontinetalnom dijelu Hrvatske.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - Hrvatska izvještajna novinska agencija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora (HGK) započet će 18. svibnja akciju biranja najpripremljenijeg turističkog mjesta za predstojeću glavnu turističku sezonu. Akcija pod nazivom "Turističke zvijezde" trajat će do 12. lipnja, a ocjenjivat će se 65 mjesta na obali i 26 mjesta u kontinetalnom dijelu Hrvatske.#L# Svrha akcije je da se prije glavne turističke sezone kroz obilazak mjesta ukaže na njihove nedostatke i "sitne propuste", ali i prednosti. Time se želi dati sud javnosti o pripremljenosti turističkih mjesta te potaknuti turističke djelatnike i mještane da domaći turizam podignu na višu razinu i pozornost posvete svakom detalju u pripremi za dolazak inozemnih i domaćih gostiju. Kriteriji za ocjenjivanje najpripremljenijeg mjesta obuhvaćaju: signalizaciju mjesta, uređenost okoliša i mjesta, uređenost i opremljenost plaža, uređenje autobusnog ili željezničkog kolodvora, gastronomsku ponudu, kvalitetu informacija, raznolikost sportskih i zabavnih sadržaja, mogućnosti za kupnju, tipičan ambijent i hotelsku ponudu. Pripremljenost po navedenim kriterijima bodovat će se ocjenama od jedan do deset. Ocjenjivački žiri bit će sastavljen od tri člana, dva novinara Hine i jednog iz ostalih medija, koji će se tijekom akcije izmijenjivati. Rezultati akcije objavljivat će se tjedno, a krajem lipnja objavit će se konačni pobjednici i to tri najpripremljenija mjesta za turističku sezonu na kontinentu i u jadranskom dijelu Hrvatske. Uz vrijedne i praktične nagrade, prva tri turistička mjesta dobit će besplatne stranice na Internetu Hine, HTZ-a i HGK. Hrvatska kao turistička destinacija mora u razvoj turizma ulagati velike napore, smatraju organizatori, što se može postići i takvim akcijama, posebice ako se zna da će se tijekom obilaska mjesta svoj sud dati i gosti. (Hina) mk sbo 151236 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙