ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - Hrvatska izvještajna novinska agencija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora (HGK) započet će 18. svibnja akciju biranja najpripremljenijeg turističkog mjesta za
predstojeću glavnu turističku sezonu. Akcija pod nazivom "Turističke zvijezde" trajat će do 12. lipnja, a ocjenjivat će se 65 mjesta na obali i 26 mjesta u kontinetalnom dijelu Hrvatske.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - Hrvatska izvještajna novinska
agencija (Hina), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska
gospodarska komora (HGK) započet će 18. svibnja akciju biranja
najpripremljenijeg turističkog mjesta za predstojeću glavnu
turističku sezonu. Akcija pod nazivom "Turističke zvijezde" trajat
će do 12. lipnja, a ocjenjivat će se 65 mjesta na obali i 26 mjesta u
kontinetalnom dijelu Hrvatske.#L#
Svrha akcije je da se prije glavne turističke sezone kroz obilazak
mjesta ukaže na njihove nedostatke i "sitne propuste", ali i
prednosti. Time se želi dati sud javnosti o pripremljenosti
turističkih mjesta te potaknuti turističke djelatnike i mještane
da domaći turizam podignu na višu razinu i pozornost posvete svakom
detalju u pripremi za dolazak inozemnih i domaćih gostiju.
Kriteriji za ocjenjivanje najpripremljenijeg mjesta obuhvaćaju:
signalizaciju mjesta, uređenost okoliša i mjesta, uređenost i
opremljenost plaža, uređenje autobusnog ili željezničkog
kolodvora, gastronomsku ponudu, kvalitetu informacija,
raznolikost sportskih i zabavnih sadržaja, mogućnosti za kupnju,
tipičan ambijent i hotelsku ponudu. Pripremljenost po navedenim
kriterijima bodovat će se ocjenama od jedan do deset.
Ocjenjivački žiri bit će sastavljen od tri člana, dva novinara Hine
i jednog iz ostalih medija, koji će se tijekom akcije
izmijenjivati.
Rezultati akcije objavljivat će se tjedno, a krajem lipnja objavit
će se konačni pobjednici i to tri najpripremljenija mjesta za
turističku sezonu na kontinentu i u jadranskom dijelu Hrvatske.
Uz vrijedne i praktične nagrade, prva tri turistička mjesta dobit
će besplatne stranice na Internetu Hine, HTZ-a i HGK.
Hrvatska kao turistička destinacija mora u razvoj turizma ulagati
velike napore, smatraju organizatori, što se može postići i takvim
akcijama, posebice ako se zna da će se tijekom obilaska mjesta svoj
sud dati i gosti.
(Hina) mk sbo
151236 MET may 98