ŽENEVA, 12. svibnja (Hina) - Europski sajam kongresnog i poticajnog turizma, najveći te vrste u svijetu, otvoren je u utorak u Ženevi. Izlagači iz 108 zemalja u sljedeća će tri dana velikim svjetskim tvrtkama i poslovnim ljudima
predstaviti mogućnosti kojima raspolažu na području tzv. kongresnog i poslovnog turizma.
ŽENEVA, 12. svibnja (Hina) - Europski sajam kongresnog i poticajnog
turizma, najveći te vrste u svijetu, otvoren je u utorak u Ženevi.
Izlagači iz 108 zemalja u sljedeća će tri dana velikim svjetskim
tvrtkama i poslovnim ljudima predstaviti mogućnosti kojima
raspolažu na području tzv. kongresnog i poslovnog turizma.#L#
Ovi oblici turističke djelatnosti, prema podacima organizatora,
financijski su isplativiji od običnog turizma, kojemu se,
općenito, predviđa svijetla budućnost. Prema nekim pokazateljima,
organizatori ovog sajma najavljuju povećanje broja turista u
sljedećih pet godina, sa sadašnjih 600 milijuna na milijardu i
dvjesto milijuna 2003. godine.
Jedan od sve češćih i sve unosnijih oblika turizma su i tzv.
poticajna putovanja. Poslovne tvrtke svoje najuspješnije i
najperspektivnije kadrove nagrađuju i potiču putovanjima na
zanimljiva odredišta gdje se mogu istovremeno odmarati, rekreirati
ali i steći neka nova, za njihov posao korisna znanja.
Hrvatski kongresni turizam na ženevskom je sajmu dostojno
predstavljen, a izlagači na hrvatskom štandu su Hrvatska
turistička zajednica, Kongresni Ured Zagreba, Koncertna dvorana
Vatroslav Lisinski, Generalturist i Hotel Esplanade te Kongresni
ured Opatije koji predstavlja sve kongresne destinacije Primorsko-
goranske i Istarske županije te Kongresni ured Dubrovnik, Atlas i
Hotel Excelsior.
Hrvatski kongresni turizam konkurentan je ostalim ponuđačima,
smatra Dubravko Majnarić, predstavnik najvećeg hrvatskog
kongresnog kapaciteta, Dvorane Vatroslav Lisinski. Hrvatska može
ponuditi kongrese u kategorijama do 1000 i od 1000 do 3000
sudionika. Također je moguće organizirati sve vrste kongresa, od
političkih do stručnih i poslovnih, uz kvalitetnu hotelsku uslugu,
infrastrukturu i kulturnu ponudu. Za sve popularnija poticajna
putovanja najpogodnije su destinacije na Jadranu, a kulturna
ponuda koju uključuje ovaj oblik turizma posebno je jaka u Puli,
Zagrebu i Dubrovniku, ističe Majnarić. Za tzv. konvencije, manji
oblik kongresne djelatnosti i poticajni turizam, zanimljive su
mogućnosti Plitvica, Brijuna, Zagreba, zagorja, Međimurja
Rovinja, Poreča koji mogu ponuditi sve što treba današnjem
poslovnom čovjeku. Uz kvalitetan smještaj i popratne usluge sve je
traženija ponuda zdrave hrane, mogućnost boravka u prirodi,
rekreacija i kvalitetna kulturna ponuda.
Na reprezentativnom hrvatskom štandu, koji nisu zasjenile
turistički iskusnije i bogatije zemlje i ponuđači, uz bogatu ponudu
informacija, zainteresirani se s mogućnostima kongresnog turizma u
Hrvatskoj mogu upoznati i kroz tri kvalitetno snimljena
propagandna filma o zemlji i glavnom gradu Zagrebu.
(Hina) bek br
121555 MET may 98