FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: VINOLINE PLANIRA JAČI IZLAZAK NA STRANA TRŽIŠTA

ZAGREB, 9. prosinca (Hina) - Unaprjeđivanje kakvoće hrvatskih vina, promjena zakonskih rješenja i uspostava tržišnih odnosa, te jači izlazak hrvatskih vrhunskih vina na inozemna tržišta, glavne su zadaće vinske reprezentacije okupljene u grupu Vinoline. Kazao je to Anton Katunar, vlasnik vrbničke vinarije Katunar, na današnjoj prezentaciji vina grupe Vinoline, koju čine šest vinarskih obitelji: Enjingi, Katunar, Krauthaker, Plenković, Skaramuća i Zdjelarević.
ZAGREB, 9. prosinca (Hina) - Unaprjeđivanje kakvoće hrvatskih vina, promjena zakonskih rješenja i uspostava tržišnih odnosa, te jači izlazak hrvatskih vrhunskih vina na inozemna tržišta, glavne su zadaće vinske reprezentacije okupljene u grupu Vinoline. Kazao je to Anton Katunar, vlasnik vrbničke vinarije Katunar, na današnjoj prezentaciji vina grupe Vinoline, koju čine šest vinarskih obitelji: Enjingi, Katunar, Krauthaker, Plenković, Skaramuća i Zdjelarević.#L# U Hrvatskoj je potrebno razlikovati tržište tzv. konzumnih te kvalitetnih vina, istaknuo je Katunar, a na tržištu kvalitetnih vina Vinoline pokušava unaprijediti kulturu potrošnje i pijenja kvalitetnih vina. Osim toga, u suradnji s poslovnim partnerima nastoje i kroz cijenu približiti svoja vina prosječnom hrvatskom potrošaču. Po Katunarovim riječima, unatoč teškom gospodarskom stanju i slabijoj kupovnoj moći stanovništva, Vinoline svoju ukupnu proizvodnja plasira na tržište i zadovoljno je sadašnjom prodajom. Jedan od idućih koraka Vinolinea je jači prodor na inozemna tržišta, čemu prethodi čitav niz marketinških akcija. Tako su tijekom ove godine svoja vina predstavili u SAD-u, a tijekom ovog ili u siječnju jedan kontejner vina bit će plasiran na američko tržište, dok na europska tržište izvoze već nekoliko godina. Promet šest vinarija grupe odnosno ukupna proizvodnja je oko milijun butelja godišnje, a prosječna izlazna cijena butelje vina (bez PDV-a), kreće se od 28 do 32 kune. Na upit o utjecaju ulaska Hrvatske u Svjetsku trgovinsku organizaciju (WTO) na prodaju vina u Hrvatskoj, u Vinolineu tumače da se za kategoriju kvalitetnih vina neće ništa bitno poremetiti. Pače, drže da će im to donijeti i neke prednosti. Vino predstavlja sliku mikrolokacije odnosno ambijenta u kojem je nastalo, tako da i u najvećoj globalizaciji, kada dođete u neku zemlju pit ćete vino tog podneblja, kazao je Katunar. Katunar drži da vino, kao proizvod, ima u sebi karakteristiku da čovjek kroz njega želi okusiti ambijent neke zemlje ili podneblja. Razvojem turizma u Hrvatskoj, bit će sve više ljudi koji će htjeti piti hrvatska kvalitetna vina, pa se stoga ne treba bojati ulaska u WTO. Ono što nam nedostaje su neke pogodnosti koje proizvođači drugih zemalja (npr. Slovenija), imaju tj. izvozne stimulacije zbog čega u startu njihova vina mogu biti jeftinija, zaključio je Katunar. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙