FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZAGREBAČKA PIVOVARA NASTAVLJA S POVEĆANJEM PROIZVODNJE

ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Tijekom ove godine Zagrebačka pivovara nastavila je petogodišnji stalni trend povećanja proizvodnje, a do kraja godine proizvodnja bi trebala dosegnuti 1,35 milijuna hektolitara, kazao je generalni direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić na današnjoj prezentaciji Božićnog piva, te otvaranju izložbe Božićno pivo - prvih deset godina.
ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Tijekom ove godine Zagrebačka pivovara nastavila je petogodišnji stalni trend povećanja proizvodnje, a do kraja godine proizvodnja bi trebala dosegnuti 1,35 milijuna hektolitara, kazao je generalni direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić na današnjoj prezentaciji Božićnog piva, te otvaranju izložbe Božićno pivo - prvih deset godina.#L#. Tijekom prvih devet mjeseci ove godine, u odnosu na isto lanjsko razdoblje, proizvodnja Zagrebačke pivovare povećana je šest posto, dok je istodobno ukupno tržište piva u Hrvatskoj zabilježilo pad od četiri posto. S gotovo 35 posto tržišnog udjela, proizvodnjom i prodajom u 1998. od 1,3 milijuna hektolitara, te stopom rasta na domaćem tržištu od 11,5 posto, pivovara predstavlja jednu od najuspješnijih hrvatskih tvrtki, istaknuo je Lalić. Takvi rezultati plod su dugogodišnje suradnje s četvrtim proizvođačem piva u svijetu, belgijskom tvrtkom Interbrew, u čijem je sastavu Zagrebačka pivovara od 1994. godine. Poslovna politika Interbrewa, čija je ukupna godišnja proizvodnja 45 milijuna hektolitara, temelj je strateškog opredjeljenja Zagrebačke pivovare, odnosno stalnog unapređenja kvalitete, ulaganja u tehnologiju, razvoj tržišta te kontinuirane marketinške potpore svojim maraka piva. Tijekom prethodne četiri godine pivovara je investirala 50 milijuna njemačkih maraka u modernizaciju, a investiranje se nastavlja i dalje. Tako poslovodstvo pivovare planira nove kapitalne investicije u iznosu od 40 milijuna maraka, u iduće tri godine, usmjeriti ka daljnjoj poslovnoj ekspanziji. Pivovara je 1990. godine obnovila tradiciju proizvodnje Božićnog piva, i to s novim konceptom ambalaže - umjetničkog djela. Naime, etiketa Božićnog piva svake godine predstavlja jedinstveni autorski rad vodećih hrvatskih likovnih umjetnika, a ove je godine etiketu izradio akademski slikar i kipar Vasko Lipovac. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙