ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Tijekom ove godine Zagrebačka pivovara nastavila je petogodišnji stalni trend povećanja proizvodnje, a do kraja godine proizvodnja bi trebala dosegnuti 1,35 milijuna hektolitara, kazao je generalni
direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić na današnjoj prezentaciji Božićnog piva, te otvaranju izložbe Božićno pivo - prvih deset godina.
ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Tijekom ove godine Zagrebačka
pivovara nastavila je petogodišnji stalni trend povećanja
proizvodnje, a do kraja godine proizvodnja bi trebala dosegnuti
1,35 milijuna hektolitara, kazao je generalni direktor Zagrebačke
pivovare Boris Lalić na današnjoj prezentaciji Božićnog piva, te
otvaranju izložbe Božićno pivo - prvih deset godina.#L#.
Tijekom prvih devet mjeseci ove godine, u odnosu na isto lanjsko
razdoblje, proizvodnja Zagrebačke pivovare povećana je šest posto,
dok je istodobno ukupno tržište piva u Hrvatskoj zabilježilo pad od
četiri posto.
S gotovo 35 posto tržišnog udjela, proizvodnjom i prodajom u 1998.
od 1,3 milijuna hektolitara, te stopom rasta na domaćem tržištu od
11,5 posto, pivovara predstavlja jednu od najuspješnijih hrvatskih
tvrtki, istaknuo je Lalić. Takvi rezultati plod su dugogodišnje
suradnje s četvrtim proizvođačem piva u svijetu, belgijskom
tvrtkom Interbrew, u čijem je sastavu Zagrebačka pivovara od 1994.
godine. Poslovna politika Interbrewa, čija je ukupna godišnja
proizvodnja 45 milijuna hektolitara, temelj je strateškog
opredjeljenja Zagrebačke pivovare, odnosno stalnog unapređenja
kvalitete, ulaganja u tehnologiju, razvoj tržišta te kontinuirane
marketinške potpore svojim maraka piva.
Tijekom prethodne četiri godine pivovara je investirala 50
milijuna njemačkih maraka u modernizaciju, a investiranje se
nastavlja i dalje. Tako poslovodstvo pivovare planira nove
kapitalne investicije u iznosu od 40 milijuna maraka, u iduće tri
godine, usmjeriti ka daljnjoj poslovnoj ekspanziji.
Pivovara je 1990. godine obnovila tradiciju proizvodnje Božićnog
piva, i to s novim konceptom ambalaže - umjetničkog djela. Naime,
etiketa Božićnog piva svake godine predstavlja jedinstveni
autorski rad vodećih hrvatskih likovnih umjetnika, a ove je godine
etiketu izradio akademski slikar i kipar Vasko Lipovac.
(Hina) mku ds