ZAGREB, 8. prosinca (Hina) - Sustav potpune kvalitete (Total Quality Menagement - TQM) nastoji osigurati i stvoriti uvjete da svi zaposleni zajedničkim snagama ostvare maksimalno efikasno i efektivno jedan cilj: proizvesti proizvod i
pružiti uslugu onda kada, gdje i kako kupac i potrošač žele i očekuju. Istaknuto je to na danas održanom predavanju pod nazivom "Šest koraka ka kvalitetnoj organizaciji - TQM u praksi", koje su organizirali Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo.
ZAGREB, 8. prosinca (Hina) - Sustav potpune kvalitete (Total
Quality Menagement - TQM) nastoji osigurati i stvoriti uvjete da
svi zaposleni zajedničkim snagama ostvare maksimalno efikasno i
efektivno jedan cilj: proizvesti proizvod i pružiti uslugu onda
kada, gdje i kako kupac i potrošač žele i očekuju. Istaknuto je to na
danas održanom predavanju pod nazivom "Šest koraka ka kvalitetnoj
organizaciji - TQM u praksi", koje su organizirali Hrvatska
gospodarska komora (HGK) i Državni zavod za normizaciju i
mjeriteljstvo.#L#
TQM se temelji na konceptu stalnoga unaprjeđivanja i poboljšavanja
procesa, na trajnoj kvaliteti i timskom radu, a sve to za rezultat
ima stalno napredovanje.
Kvaliteta nije smo trend, ona je filozofija, istaknuo je predavač
Alan Shklarek. Kvaliteta jest, kazao je, poznavati svog klijenta,
znati što mu prodajete, živjeti blizu svojih klijenata ili
potrošača, jer samo zadovoljni klijenti nagrađuju vaš trud svojom
lojalnošću. Naime, dugoročno partnerstvo s klijentom predstavlja
vitalni interes za svako poduzeće, istaknuo je on.
Suština TQM-a je velika ušteda kroz smanjivanje troškova za
uklanjanje i korekcije grešaka, a investiranje u poboljšanje
kvalitete vodi do veće profitabilnosti.
Poboljšanje kvalitete, kazao je Shklarek, je sustavan pristup i
radi se korak po korak. Stoga je nužno udovoljiti željama i
očekivanjima svog klijenta, poboljšati profitabilnost, izgraditi
sistem za mjerenje rezultata, obrazovati za primjenjivanje procesa
kvalitete te komunicirati - ukoliko se žele promijeniti rezultati
mora se mijenjati način komuniciranja.
TQM nije drugačiji način rada, to je bolji način rada, a njegova
težišta su zadovoljstvo kupca, radno zadovoljstvo i
profitabilnost, istaknuto je na današnjem predavanju.
(Hina) tp db