FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:SEMINAR O TQM-SUSTAVU POTPUNE KVALITETE

ZAGREB, 8. prosinca (Hina) - Sustav potpune kvalitete (Total Quality Menagement - TQM) nastoji osigurati i stvoriti uvjete da svi zaposleni zajedničkim snagama ostvare maksimalno efikasno i efektivno jedan cilj: proizvesti proizvod i pružiti uslugu onda kada, gdje i kako kupac i potrošač žele i očekuju. Istaknuto je to na danas održanom predavanju pod nazivom "Šest koraka ka kvalitetnoj organizaciji - TQM u praksi", koje su organizirali Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo.
ZAGREB, 8. prosinca (Hina) - Sustav potpune kvalitete (Total Quality Menagement - TQM) nastoji osigurati i stvoriti uvjete da svi zaposleni zajedničkim snagama ostvare maksimalno efikasno i efektivno jedan cilj: proizvesti proizvod i pružiti uslugu onda kada, gdje i kako kupac i potrošač žele i očekuju. Istaknuto je to na danas održanom predavanju pod nazivom "Šest koraka ka kvalitetnoj organizaciji - TQM u praksi", koje su organizirali Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo.#L# TQM se temelji na konceptu stalnoga unaprjeđivanja i poboljšavanja procesa, na trajnoj kvaliteti i timskom radu, a sve to za rezultat ima stalno napredovanje. Kvaliteta nije smo trend, ona je filozofija, istaknuo je predavač Alan Shklarek. Kvaliteta jest, kazao je, poznavati svog klijenta, znati što mu prodajete, živjeti blizu svojih klijenata ili potrošača, jer samo zadovoljni klijenti nagrađuju vaš trud svojom lojalnošću. Naime, dugoročno partnerstvo s klijentom predstavlja vitalni interes za svako poduzeće, istaknuo je on. Suština TQM-a je velika ušteda kroz smanjivanje troškova za uklanjanje i korekcije grešaka, a investiranje u poboljšanje kvalitete vodi do veće profitabilnosti. Poboljšanje kvalitete, kazao je Shklarek, je sustavan pristup i radi se korak po korak. Stoga je nužno udovoljiti željama i očekivanjima svog klijenta, poboljšati profitabilnost, izgraditi sistem za mjerenje rezultata, obrazovati za primjenjivanje procesa kvalitete te komunicirati - ukoliko se žele promijeniti rezultati mora se mijenjati način komuniciranja. TQM nije drugačiji način rada, to je bolji način rada, a njegova težišta su zadovoljstvo kupca, radno zadovoljstvo i profitabilnost, istaknuto je na današnjem predavanju. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙