FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: POTREBAN SASTANAK PREDSTAVNIKA PUTNIČKIH AGENCIJA I HOTELIJERA

ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Predstavnici turističkih agencija trebaju se što hitnije sastati s hotelijerima i predstavnicima županijskih turističkih zajednica kako bi zajednički osmislili nove turističke proizvode koje će putničke agencije predstaviti na inozemnim turističkim tržištima. Također, trebaju pokušati otkloniti i sve poteškoće koje su dosad postojale u njihovoj međusobnoj suradnji. To je jedan od pet danas usvojenih zaključaka na kraju dvodnevnog III. Savjetovanja agencija '99. "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeću", koje se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) i zagrebačkog Ekonomskom fakulteta održavalo u hotelu Sheraton.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Predstavnici turističkih agencija trebaju se što hitnije sastati s hotelijerima i predstavnicima županijskih turističkih zajednica kako bi zajednički osmislili nove turističke proizvode koje će putničke agencije predstaviti na inozemnim turističkim tržištima. Također, trebaju pokušati otkloniti i sve poteškoće koje su dosad postojale u njihovoj međusobnoj suradnji. To je jedan od pet danas usvojenih zaključaka na kraju dvodnevnog III. Savjetovanja agencija '99. "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeću", koje se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) i zagrebačkog Ekonomskom fakulteta održavalo u hotelu Sheraton. #L# Upozoreno je i kako kvaliteta usluge svih subjekata u turizmu postaje sve više glavni ograničavajući čimbenik razvoja turističke djelatnosti u nas. Budući je na svjetskom turističkom tržištu teško zamisliti samostalan "nastup" male putničke agencije, na Savjetovanju je dogovoreno da ubuduće turističke agencije zajednički nastupaju na inozemnim turističkim sajmovima. Pritom je potrebna još bolja suradnja s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ), koja i osmišljava nastupe na sajmovima. Hrvatskom je turizmu potreban obrazovan kadar pa je stoga nužno poticati kvalitetnu promjenu u redovnom školstvu, posebice za buduće turističke kadrove. Oni pak, koji već rade u turizmu trebaju se dodatno obrazovati. U hrvatskom turističkom zakonodavstvu, u segmentu koji se odnosi na putničke agencije potrebno je jasnije pozicionirati agencijsku struku, bolje artikulirati međusobne odnose agencija i ostalih turističkih subjekata i potpunije zaštititi interese putničkih agencija od nelojalne konkurencije. U zaključku je izneseno i kako će putničke agencije od Ministarstva turizma zatražiti da u turističku politiku za iduću godinu uključe i privatni smještaj kao nezaobilazan dio u turizmu. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙