ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Predstavnici turističkih agencija trebaju se što hitnije sastati s hotelijerima i predstavnicima županijskih turističkih zajednica kako bi zajednički osmislili nove turističke proizvode koje će putničke
agencije predstaviti na inozemnim turističkim tržištima. Također, trebaju pokušati otkloniti i sve poteškoće koje su dosad postojale u njihovoj međusobnoj suradnji. To je jedan od pet danas usvojenih zaključaka na kraju dvodnevnog III. Savjetovanja agencija '99. "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeću", koje se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) i zagrebačkog Ekonomskom fakulteta održavalo u hotelu Sheraton.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Predstavnici turističkih agencija
trebaju se što hitnije sastati s hotelijerima i predstavnicima
županijskih turističkih zajednica kako bi zajednički osmislili
nove turističke proizvode koje će putničke agencije predstaviti na
inozemnim turističkim tržištima. Također, trebaju pokušati
otkloniti i sve poteškoće koje su dosad postojale u njihovoj
međusobnoj suradnji. To je jedan od pet danas usvojenih zaključaka
na kraju dvodnevnog III. Savjetovanja agencija '99. "Putničke
agencije - pogled u 21. stoljeću", koje se u organizaciji Hrvatske
gospodarske komore (HGK) i zagrebačkog Ekonomskom fakulteta
održavalo u hotelu Sheraton. #L#
Upozoreno je i kako kvaliteta usluge svih subjekata u turizmu
postaje sve više glavni ograničavajući čimbenik razvoja turističke
djelatnosti u nas.
Budući je na svjetskom turističkom tržištu teško zamisliti
samostalan "nastup" male putničke agencije, na Savjetovanju je
dogovoreno da ubuduće turističke agencije zajednički nastupaju na
inozemnim turističkim sajmovima. Pritom je potrebna još bolja
suradnja s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ), koja i
osmišljava nastupe na sajmovima.
Hrvatskom je turizmu potreban obrazovan kadar pa je stoga nužno
poticati kvalitetnu promjenu u redovnom školstvu, posebice za
buduće turističke kadrove. Oni pak, koji već rade u turizmu trebaju
se dodatno obrazovati.
U hrvatskom turističkom zakonodavstvu, u segmentu koji se odnosi na
putničke agencije potrebno je jasnije pozicionirati agencijsku
struku, bolje artikulirati međusobne odnose agencija i ostalih
turističkih subjekata i potpunije zaštititi interese putničkih
agencija od nelojalne konkurencije. U zaključku je izneseno i kako
će putničke agencije od Ministarstva turizma zatražiti da u
turističku politiku za iduću godinu uključe i privatni smještaj kao
nezaobilazan dio u turizmu.
(Hina) splj ds