ZAGREB, 2. studenoga (Hina) - O problemima (ne)konkurentnosti hrvatskog turističkog proizvoda i poduzimanju mjera kojima bi se mogla podignuti njegova atraktivnost na inozemnom turističkom tržištu govorit će turistički stručnjaci na
III. Savjetovanju agencija '99. - "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeće", 4. i 5. studenoga u zagrebačkom hotelu Sheraton.
ZAGREB, 2. studenoga (Hina) - O problemima (ne)konkurentnosti
hrvatskog turističkog proizvoda i poduzimanju mjera kojima bi se
mogla podignuti njegova atraktivnost na inozemnom turističkom
tržištu govorit će turistički stručnjaci na III. Savjetovanju
agencija '99. - "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeće", 4. i 5.
studenoga u zagrebačkom hotelu Sheraton. #L#
Kako je najavljeno na današnjoj konferenciji za novinare
predstavnika organizatora toga savjetovanja - Hrvatske
gospodarske komore (HGK) i zagrebačkog Ekonomskog fakulteta, među
ostalim, govorit će se i o položaju koje danas imaju male putničke
agencije u Hrvatskoj te unaprjeđenju odnosa putničkih agencija i
hotelijera.
Dekan zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i voditelj Katedre za
turizam Boris Vukonić ocijenio je da se u Hrvatskoj preveliki
značaj daje hotelijerstvu, koje je po njemu "nužno zlo" svake
turističke zemlje. Činjenica je da turisti negdje moraju spavati,
ali hrvatski je turistički interes previše usmjeren na "kuće" u
kojima će oni spavati, a premalo na način dovođenja gostiju, čime se
bave putničke agencije, dodao je Vukonić.
Putničke agencije u nas dobivaju sve više na značenju, zbog što
boljeg pozicioniranja hrvatskog turizma u Europi, istaknuo je
direktor Sektora za turizam HGK Adalbert Humski.
Govoreći o turizmu kao važnoj gospodarskoj grani u državama
Europske unije (EU), u kojima je u turizmu trenutačno zaposleno
devet milijuna ljudi (u idućih se desetak godina očekuje porast od
dva do 2,3 milijuna novih radnih mjesta), Humski je dodao, da je u
Hrvatskoj u turizmu zaposleno 45.000 djelatnika, dok je za bivše
države na području Hrvatske u turističkom gospodarstvu bilo 270
tisuća zaposlenih.
U zemljama EU turizmom se bavi i dva milijuna malih, srednjih i
velikih poduzeća. Turizam u tim zemljama čini i 30 posto ukupne
izvozne djelatnosti, rekao je Humski.
(Hina) splj ds