FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PUTNIČKE AGENCIJE MORAJU PRATITI SVJETSKE TURISTIČKE TRENDOVE

ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Uspješno djelovanje hrvatskih putničkih agencija na inozemnom turističkom tržištu i suradnja s inozemnim turoperatorima treba se temeljiti na praćenju i prilagođavanju svjetskim turističkim trendovima, istaknuo je dekan zagrebačkog Ekonomskog fakulteta Boris Vukonić na početku današnjeg dvodnevnog III. Savjetovanja agencija '99 "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeće".
ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Uspješno djelovanje hrvatskih putničkih agencija na inozemnom turističkom tržištu i suradnja s inozemnim turoperatorima treba se temeljiti na praćenju i prilagođavanju svjetskim turističkim trendovima, istaknuo je dekan zagrebačkog Ekonomskog fakulteta Boris Vukonić na početku današnjeg dvodnevnog III. Savjetovanja agencija '99 "Putničke agencije - pogled u 21. stoljeće". #L# Govoreći o trenutačnom stanju u hrvatskom turizmu, Vukonić je turističkom vodstvu zamjerio što se turističkom posredništvu ne poklanja dovoljna pažnja. Pritom se osvrnuo i na jučerašnji Sabor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kojem je izabrano novo Turističko vijeće, sa samo jednim članom iz segmenta posredovanja - turističkih agencija. Članovi Turističkog vijeća uglavnom su hotelijeri, dok ostalih predstavnika turističke djelatnosti gotovo i nema. To je za Vukonića pogrešan način vođenja nacionalne turističke politike. Ocijenio je i da hrvatsko turističko zakonodavstvo u segmentu posredništva nije sukladno općim teorijskim i praktično-stručnim spoznajama iz te oblasti. Kod nas postoji mnoštvo agencija koje se predstavljaju kao "turoperatori", rekao je Vukonić koji smatra da u Hrvatskoj nema niti jednog pravog organizatora putovanja. Govoreći o problemu kadrova u turizmu i mnogim neadekvatnim osobama na rukovodećim položajima u turističkoj djelatnosti, Vukonić je rekao kako je potrebno ulagati u obrazovanje turističkih kadrova, a posebice menadžera. Zalaže se i za osnivanje krovne udruge svih turističkih agencije koja bi se zalagala za njihove interese. Iako je privatizacija hrvatskih hotelskih društava potrebna, Vukonić nije pobornik toga da nekoliko svjetskih hotelskih lanaca preuzme hrvatske turističke kapacitete. On smatra da ulazak stranog kapitala u Hrvatsku traži ozbiljne prethodne analize. Pomoćnica ministra turizma Gordana Borojević istaknula je da je ove godine 40 posto turističkog prometa u Hrvatskoj ostvareno posredovanjem turističkih agencija. Naglasila je da je Ministarstvo turizma u razdoblju od 1994. do 1998. godine putničkim agencijama odobrilo 170 milijuna kuna subvencija. Tajnik Udruge nezavisnih putničkih agencija (UNPAH) Milan Pažić kazao je kako to još uvijek nisu dostatna sredstva za normalan rad putničkih agencija. Turističke agencije uskoro će se prestati baviti prodajom hotelskih kapaciteta jer već sada potencijalni turisti putem Interneta mogu rezervirati smještaj u hotelu koji žele. Tako agencijama, smatra Pažić, preostaje jedino bavljenje logistikom, primjerice organizacijom različitih skupova, kongresa, izleta i dr. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙