FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: FESTIVAL OGLAŠAVANJA - FESTO '99 U OPATIJI 22. I 23. STUDENOGA

ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Sedmi festival oglašavanja - Festo '99 (nekadašnji Skup propagandista Hrvatske), u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), održat će se 22. i 23. studenoga u Grand hotelu Adriatic u Opatiji.
ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Sedmi festival oglašavanja - Festo '99 (nekadašnji Skup propagandista Hrvatske), u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), održat će se 22. i 23. studenoga u Grand hotelu Adriatic u Opatiji. #L# Gotovo 400 sudionika, tijekom tradicionalnog okupljanja stručnjaka različitog profila tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, među ostalim će razmotriti pravce razvoja tržišnog komuniciranja početkom trećeg milenija kao i europsku i hrvatsku praksu televizijskog oglašavanja na javnim i komercijalnim televizijama. Predavači na Festu '99. su ugledni stručnjaci iz zemlje i inozemstva, a kako se ističe u priopćenju HOZ-a, posebno se očekuje predavanje glavnog tajnika Europske grupacije za televizijsko oglašavanje (EGTA) Michela Gregoirea o europskoj perspektivi javnih i komercijalnih televizija s naglaskom na financiranje, europsku praksu dozvoljene minutaže za oglašavanje na javnim televizijama te TV prodaju. Najkvalitetnijim dostignućima na području tržišnog komuniciranja u hrvatskom promotivnom prostoru, Festo će u 13 natjecateljskih skupina (TV i radijski spotovi, novinski i vanjski oglasi, interaktivni mediji, cjelovita kampanja, dizajn pakiranja, slogan i sl.) dodijeliti dvije nagrade - pobjednika skupine i pobjednika kategorije. U konkurenciji je za sada 200 prijavljenih radova, a o njima će ove godine odlučivati ocjenjivački sud u čijem su sastavu kreativni direktori i predstavnici sedam najnagrađivanijh hrvatskih marketinških agencija na festivalima oglašavanja u posljednjih tri godine. Novost koju uvodi Festo '99. je, osim novih kategorija, i odredba Pravilnika o ocjenjivanju temeljem koje se neće prihvatiti djela koja predstavljaju adaptirane radove međunarodnih promotivnih kampanja koje su osmislile inozemne kreativne tvrtke koje nisu registrirane na području Republike Hrvatske. Festo '99. prati i sajam poslovnih poklona, promocija prigodnog izdanja povodom 40-te obljetnice rada HOZ-a te multimedijski izložbeni prikaz povijesti oglašavanja u Hrvatskoj. (Hina) kg db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙