ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Sedmi festival oglašavanja - Festo '99 (nekadašnji Skup propagandista Hrvatske), u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), održat će se 22. i 23. studenoga u Grand hotelu Adriatic u Opatiji.
ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Sedmi festival oglašavanja - Festo
'99 (nekadašnji Skup propagandista Hrvatske), u organizaciji
Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), održat će se 22. i 23. studenoga u
Grand hotelu Adriatic u Opatiji. #L#
Gotovo 400 sudionika, tijekom tradicionalnog okupljanja
stručnjaka različitog profila tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj,
među ostalim će razmotriti pravce razvoja tržišnog komuniciranja
početkom trećeg milenija kao i europsku i hrvatsku praksu
televizijskog oglašavanja na javnim i komercijalnim
televizijama.
Predavači na Festu '99. su ugledni stručnjaci iz zemlje i
inozemstva, a kako se ističe u priopćenju HOZ-a, posebno se očekuje
predavanje glavnog tajnika Europske grupacije za televizijsko
oglašavanje (EGTA) Michela Gregoirea o europskoj perspektivi
javnih i komercijalnih televizija s naglaskom na financiranje,
europsku praksu dozvoljene minutaže za oglašavanje na javnim
televizijama te TV prodaju.
Najkvalitetnijim dostignućima na području tržišnog komuniciranja
u hrvatskom promotivnom prostoru, Festo će u 13 natjecateljskih
skupina (TV i radijski spotovi, novinski i vanjski oglasi,
interaktivni mediji, cjelovita kampanja, dizajn pakiranja, slogan
i sl.) dodijeliti dvije nagrade - pobjednika skupine i pobjednika
kategorije.
U konkurenciji je za sada 200 prijavljenih radova, a o njima će ove
godine odlučivati ocjenjivački sud u čijem su sastavu kreativni
direktori i predstavnici sedam najnagrađivanijh hrvatskih
marketinških agencija na festivalima oglašavanja u posljednjih tri
godine.
Novost koju uvodi Festo '99. je, osim novih kategorija, i odredba
Pravilnika o ocjenjivanju temeljem koje se neće prihvatiti djela
koja predstavljaju adaptirane radove međunarodnih promotivnih
kampanja koje su osmislile inozemne kreativne tvrtke koje nisu
registrirane na području Republike Hrvatske.
Festo '99. prati i sajam poslovnih poklona, promocija prigodnog
izdanja povodom 40-te obljetnice rada HOZ-a te multimedijski
izložbeni prikaz povijesti oglašavanja u Hrvatskoj.
(Hina) kg db