ZAGREB, 15. listopada (Hina) - Ukupno tržište proizvoda namijenjenih uređenju kućnih vrtova u 15 zemalja Europske unije te u Švicarskoj, lani je iznosilo gotovo 25 milijardi američkih dolara, a stručnjaci očekuju kako će ono u
budućnosti još rasti. Podatci su to britanske tvrtke Euromonitor International iz Londona, jedna od vodećih u svijetu na području istraživanja globalnih tržišta.
ZAGREB, 15. listopada (Hina) - Ukupno tržište proizvoda
namijenjenih uređenju kućnih vrtova u 15 zemalja Europske unije te
u Švicarskoj, lani je iznosilo gotovo 25 milijardi američkih
dolara, a stručnjaci očekuju kako će ono u budućnosti još rasti.
Podatci su to britanske tvrtke Euromonitor International iz
Londona, jedna od vodećih u svijetu na području istraživanja
globalnih tržišta.#L#
Analitičari Euromonitora procjenjuju kako će ukupno tržište
proizvoda za uređenje vrtova bilježiti porast, ponajviše zbog
očekivane bolje prodaje tijekom idućih godina u Španjolskoj,
Italiji, Grčkoj i Portugalu.
Po prodaji tih proizvoda, trenutačno je na prvom mjestu Njemačka s
godišnjom prometom od 7,06 milijardi dolara, slijedi Francuska s
gotovo 5,19 milijardi dolara vrijednom prodajom, dok je Velika
Britanija na trećem mjestu s ostvarenih 3,84 milijarde dolara.
Dodavši tome i gotovo 2,8 milijardi dolara ostvarenog godišnjeg
prometa tih prizvoda u Italiji, te četiri zemlje ostvaruju 77 posto
od ukupne prodaje u tih 16 europskih zemalja.
Prosječna godišnja potrošnja po kućanstvima ukupno u tim je
zemaljama lani iznosila 161,5 dolara, dok je pojedinačno po
zemljama najviše potrošeno u Norveškoj - 390 dolara, koja je kako,
ističu iz Euromonitora, već tradicionalno vodeća. Slijede ju
Belgija koja je lani po kućanstvu potrošila gotovo 261 dolar,
Francuska 221 dolar, te Švedska gdje su kućanstva lani u prosjeku
trošila 217 dolara. Za proizvode namijenjene vrtovima, u prosjeku
najmanje troše kućanstva u Španjolskoj - 31 dolar, te u Grčkoj - 24
dolara.
(Hina) ggr ds