FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TEA:NISMO DALI NALOG ZA NASTAVAK RADOVA NA AUTOCESTI

ZAGREB, 13. listopada (Hina) - Tvrtka Transeuropska autocesta (TEA), koncesionar autoceste Zagreb - Goričan, nije dala nalog za nastavak izvođenja radova na dijelu autoceste u izgradnji. Priopćili su to iz TEA-e, reagirajući na današnji novinski članak (u Večernjem listu), u kojem je objavljeno kako su se pripadnici 33. brigade Hrvatske vojske (HV) sa svojim strojevima prije nekoliko dana započeli vraćati na gradilište dionice te autoceste od Komina do Brezničkog Huma.
ZAGREB, 13. listopada (Hina) - Tvrtka Transeuropska autocesta (TEA), koncesionar autoceste Zagreb - Goričan, nije dala nalog za nastavak izvođenja radova na dijelu autoceste u izgradnji. Priopćili su to iz TEA-e, reagirajući na današnji novinski članak (u Večernjem listu), u kojem je objavljeno kako su se pripadnici 33. brigade Hrvatske vojske (HV) sa svojim strojevima prije nekoliko dana započeli vraćati na gradilište dionice te autoceste od Komina do Brezničkog Huma.#L# Napominjući da je jedino koncesionar ovlašten davati naloge za izvođenje radova na autocesti za koju je dobio koncesiju, te da koncesionar, zasad, do rješenja pitanja financiranja, nije dao nalog za nastavak tih radova, iz TEA-e ocjenjuju da "nastavak gradnje po bilo čijoj inicijativi predstavlja čin protivan sklopljenim ugovorima i zakonu". "Takvi jednostrani i samovoljni potezi, kakav je dolazak vojske na jedno gradilište, zasigurno ne pridonose uspješnom nastavku izgradnje autoceste Zagreb - Goričan", navodi se u priopćenju koje su potpisali predsjednik Uprave TEA-e Giancarlo La Villa i direktor tvrtke Mladen Bandić. Uprava TEA-e, u svom priopćenju, postavlja pitanje na osnovu čije odluke su pripadnici 33. brigade HV-a došli na gradilište. "U trenutku u kojem se nastoji razriješiti konačno pitanje financiranja završetka izgradnje autoceste i nakon što je sazvana skupština dioničara TEA-e, jednostrani potezi mogu samo nanijeti štetu kako cijelom projektu, tako i ugledu Hrvatske u svijetu", ocjenjuju La Villa i Bandić. U tvrtki TEA, koncesionaru autoceste Zagreb - Goričan, talijanska kompanija Astaldi ima 51 postotni udio, dok je ostatak udjela u vlasništvu hrvatske Vlade. Kako je ranije najavljeno iz TEA-e, krajem ovog tjedna očekuje se i skupština dioničara te tvrtke. Na autocesti Zagreb-Goričan, ukupne dužine 93,5 kilometara, ostalo je za izgraditi još 23 kilometra dugačku dionicu Breznički Hum- Varaždin, te dovršiti izgradnju na šest kilometarskoj dionici Ivanja Reka-Popovec i na dionici Komin-Breznički Hum čija dužina iznosi 12 kilometara. (Hina) ggr/db ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙