FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AUTOCESTA ZAGREB - SPLIT DO 2004.

PLITVIČKA JEZERA, 17. rujna (Hina) - Autocesta Zagreb - Split preko Bosiljeva, Tunela "Sveti Rok", Zadra, Šibenika i Splita najveći je infrastrukturni objekt u Hrvatskoj i od posebne je nacionalne važnosti. Zbog toga se nikakvim birokratskim i administrativnim zaprekama neće moći sprječavati i otežavati gradnja autoceste koja je prometni integrativni čimbenik sjeverne i južne Hrvatske. To je danas na sastanku u hotelu "Plitvice" na Plitvicama rekao premijer Zlatko Mateša, obrativši se resornim ministrima, dužnosnicima državnih ravnateljstava i županima Karlovačke, Ličko-senjske, Primorsko-goranske, Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije.
PLITVIČKA JEZERA, 17. rujna (Hina) - Autocesta Zagreb - Split preko Bosiljeva, Tunela "Sveti Rok", Zadra, Šibenika i Splita najveći je infrastrukturni objekt u Hrvatskoj i od posebne je nacionalne važnosti. Zbog toga se nikakvim birokratskim i administrativnim zaprekama neće moći sprječavati i otežavati gradnja autoceste koja je prometni integrativni čimbenik sjeverne i južne Hrvatske. To je danas na sastanku u hotelu "Plitvice" na Plitvicama rekao premijer Zlatko Mateša, obrativši se resornim ministrima, dužnosnicima državnih ravnateljstava i županima Karlovačke, Ličko-senjske, Primorsko-goranske, Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko- dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije.#L# Tema plitvičkog sastanka, kojem su bili nazočni i ministar razvoja, useljeništva i obnove Jure Radić, ministar prostornog uređenja, graditeljstva i stanovanja Marko Širac, bila je priprema za gradnju autoceste Zagreb - Split. Premijer Mateša je podsjetio da je riječ o autocesti koja će povezati Split, Šibenik i Zadar sa Zagrebom i Rijekom, a s druge strane prema Dubrovniku do Atene bit će dio buduće južnoeuropske autoceste. O njezinoj gradnji su, rekao je Mateša, suglasne mnoge europske države, a o tome se govorilo i za posjeta predsjednika Tuđmana Grčkoj. Svrha današnjeg sastanka je upozoriti predstavnike lokalne uprave i samouprave na važnost tog projekta i na sve dobro što on nudi gospodarstvu, rekao je Mateša. Autocesta od Bosiljeva do Splita bit će duga 370 km i stajat će 1,2 milijarde dolara. Taj golemi novac treba pametno iskoristiti, tako da sve županije imaju koristi ne samo od prometa nego i od razvoja gospodarstva, dodao je Mateša. Važna je i priprema države jer svi moraju biti na visini svojeg zadatka - od ministara i ministarstava, državnih agencija, ravnateljstava i županija, rekao je premijer. Poručivši županima da se već počnu pripremati za izvedbu tog važnog projekta, odbacio je sve optužbe da je gradnja autoceste prema Splitu predizborno obećanje HDZ-a. Prvu dionicu autoceste od Bosiljeva do Tunela "Sveti Rok", za što je osigurano 270 milijuna dolara, gradit će američka tvrtka Bechtel, rekao je potpredsjednik Vlade Jure Radić. Izvijestio je da će Bechtel za desetak dana početi dovoziti opremu u Ogulin, gdje će im biti tehnički centar. Ta će tvrtka 70 posto poslova prepustiti domaćim graditeljima, posebno gradnju tunela, rekao je Radić. Dodao je da će izvođač dionice od Svetog Roka do Splita biti poznat kad završi međunarodni natječaj, a trebala bi biti gotova do 2004. Premijer Mateša i ministar Radić istaknuli su da je za izgradnju autoceste potrebna i suradnja župana, gradonačelnika i općinskih načelnika. Rokovi izgradnje su kratki, ali ostvarivi i projekt nikako ne može doći u pitanje, izjavio je Mateša. Nakon sastanka u pratnji plitvičkih turističkih djelatnika i predsjednika Upravnog vijeća Nacionalnog parka "Plitvička jezera" premijer Mateša sa suradnicima obišao je gradilište hotela "Jezero". Obnova hotela, u koju će biti uloženo 30,6 milijuna kuna, bit će gotova do nove godine. (Hina) tg dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙