FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZASTUPNIČKI DOM O TRAJANJU REKLAMA NA HTV-U

ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Izmjenama Zakona o telekomunikacijama što ih predlažu zastupnici HDZ-a učvrstio bi se monopol HRT-a, a komercijalne lokalne televizije teško bi mogle opstati, najčešća je ocjena oporbenih zastupnika iz današnje rasprave o izmjenama spomenutog Zakona. Vladimir Šeks, jedan od predlagatelja izmjena, odgovorio je da će Klub HDZ-a glasovati za svoj prijedlog, jer je on u skladu sa europskim standardima, jer je korektan, ne (učvršćuje) monopol, ne ugrožava interese zaposlenih, a ni djelovanje lokalnih tv-postaja. U današnjem nastavku 42. sjednice Zastupničkog doma Hrvatskog državnog sabora raspravljen je i prijedlog izmjena i dopuna Zakona o službi u oružanim snagama RH.
ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Izmjenama Zakona o telekomunikacijama što ih predlažu zastupnici HDZ-a učvrstio bi se monopol HRT-a, a komercijalne lokalne televizije teško bi mogle opstati, najčešća je ocjena oporbenih zastupnika iz današnje rasprave o izmjenama spomenutog Zakona. Vladimir Šeks, jedan od predlagatelja izmjena, odgovorio je da će Klub HDZ-a glasovati za svoj prijedlog, jer je on u skladu sa europskim standardima, jer je korektan, ne (učvršćuje) monopol, ne ugrožava interese zaposlenih, a ni djelovanje lokalnih tv-postaja. U današnjem nastavku 42. sjednice Zastupničkog doma Hrvatskog državnog sabora raspravljen je i prijedlog izmjena i dopuna Zakona o službi u oružanim snagama RH. #L# Prema izmjenama Zakona o telekomunikacijama, koje su predložili Jadranka Kosor i Vladimir Šeks, vrijeme za promidžbene poruke na prvom i drugom programu HTV-a povećalo bi se sa četiri na najviše devet minuta po satu, a na trećem programu do 12 minuta po satu. Taj je prijedlog, kazala je Kosor, u skladu s preporukama Vijeća Europe i Europskom konvecijom o prekograničnoj televiziji, kao i sa praksom u većini europskih zemalja. Istaknula je također da se povećanjem vremena za reklame na HTV-u ne želi gušiti poslovanje i rad drugih komercijalnih televizija. Po njenim riječima povećanje minutaže za reklame bilo je nužno kako bi se spriječili gubici na HRT-u. Naime, prema procjenama, od donošenja Zakona o telekomunikacijama, HRT je mjesečno gubila oko 14 milijuna kuna. Kosor je najavila da će se do drugog čitanja zakona odustati od prijedloga da HTV može emitirati tzv. "tele-trgovinu". Najavljujući da će glasovati protiv predloženih izmjena, predstavnici oporbenih klubova bili su gotovo jednoglasni u ocjeni da se njima učvršćuje monopol HTV-a na štetu komercijalnih televizija. To je, tvrdi Božo Kovačević (Klub LS), "odgođeno ukidanje komercijalnih televizija". Oporbeni su zastupnici upozorili i na preslabu kontrolu nad trošenjem nemalih sredstava koja se prikupljaju na televiziji. Matu Arlovića (Klub SDP-a) zanima kako se može s jedne strane govoriti o gubicima, a na drugoj uvoditi cjelodnevne programe na svim kanalima, graditi nove studije. Zapitao je i tko obavlja marketinške poslove na HRT-u u kojima se "vrti" veliki novac. Oštro je predložene izmjene 'dočekao' Željko Pavlic (Klub HSLS-a). One su, tvrdi, rezultat borbe "klanova unutar istog političkog miljea", koji se bore kako podijeliti velika sredstva. Oporbene je ocjene odbacio Vladimir Šeks (Klub HDZ-a), držeći da se zapravo radi o promidžbeno-izbornoj agitaciji oporbenih stranaka. Istaknuo je i da skraćenje vremena za reklame (na HRT-u) ne znači da bi se one preselile na lokalne postaje, jer veliki gospodarski subjekti žele oglašavati upravo na nacionalnoj razini. Iako je Šeks najavio da će Klub HDZ-a glasovati za predložene izmjene, Ivan Hranjec (HDZ) zauzeo se da na prva dva programa ostane sadašnja minutaža za reklame (četiti minute), a da se mogućnost njenog povećanja razmotri na trećem programu. I Anđelko Gabrić (HDZ) drži da bi najprihvatljivije bilo rješenje o šest minuta marketinga po satu. Netočnim označava i pozivanje na Vijeće Europe, a mišljenja je da se pogrešno rabe i termini, jer se sve zove privatnom televizijom, a (HTV) javnom. Mislim da su one komercijalne, a HTV je privatna televizija interesnih skupina koja bez uvida javnosti dodjeljuje razne poslove i tako se prelijeva novac u privatne džepove, ustvrdio je Gabrić. Dom je danas raspravio i predložene izmjene i dopune Zakona o službi u oružanim snagama RH, prema kojima se ukidaju činovi vodnika, razvodnika, u određenoj mjeri stožernog brigadira te se uvode novi činovi skupnika, nadnarednika i brigadnog generala. Zakonom se, rekao je ministar obrane Pavao Miljavac, određuje i područje vojne stege koja je dosad u oružanim snagama funkioniralo na temelju podzakonskih propisa. Prema predloženim izmjenama Dan oružanih snaga RH obilježavao bi se 5. kolovoza. (Hina) bm/mt im

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙