FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

I. PAVLOVIĆ: NUŽNA PROMJENA POMORSKE POLITIKE

ZAGREB, 6. rujna (Hina) - Promjena pomorske politike, kontrola Hrvatske uprave za ceste nad cestogradnjom i povećanje ulaganja u održavanje cesta, te nastavak restrukturiranja i modernizacije Hrvatskih željeznica osnovni su zadaci Ministarstva pomorstva, prometa i veza u idućem razdoblju. Istaknuli su to čelnici Ministarstva na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj su predstavljeni i novi ljudi u tom resoru.
ZAGREB, 6. rujna (Hina) - Promjena pomorske politike, kontrola Hrvatske uprave za ceste nad cestogradnjom i povećanje ulaganja u održavanje cesta, te nastavak restrukturiranja i modernizacije Hrvatskih željeznica osnovni su zadaci Ministarstva pomorstva, prometa i veza u idućem razdoblju. Istaknuli su to čelnici Ministarstva na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj su predstavljeni i novi ljudi u tom resoru. #L# Ministar Ivan Pavlović ocijenio je da je situacija u pomorskom gospodarstvu katastrofalna, potkrepljujući to i podatkom o 81 milijun američkih dolara gubitka hrvatskog brodarstva u prošloj godini. "Kompletnu pomorsku politiku pokušat ćemo promijeniti", rekao je Pavlović. Na više upita vezanih za stanje u Luci Rijeka, Pavlović je podsjetio da je stav Ministarstva da trgovačko društvo Luka Rijeka mora imati prvenstvenu koncesiju, dok riječki gradonačelnik Slavko Linić drži da Luka to ne bi trebala imati. "Prvenstvena koncesija za Luku Rijeka je neupitna. Treba joj dati šansu da preživi na tržištu, a ne da preko noći ljudi (oko 1.600 zaposlenih) ostanu bez posla", ustvrdio je Pavlović. Ističući da je država do sada u riječku Luku uložila oko 280 milijuna kuna, Pavlović je rekao da su rezultati izostali, a probleme vidi i u samoj tvrtki. Morske se luke, ističe državni tajnik Ministarstva Čedomir Dundović, moraju prilagoditi uvjetima tržišnog poslovanja, treba im dati rok za pronalaženje stranog partnera, a u pojedinim slučajevima izvršiti i kadrovske promjene. Potreban je program zaustavljanja opadanja prometa u lukama, potrebno je njihovu konkurentnost povećati uvođenjem i novih usluga, poručio je Dundović. Na pitanje o Croatia Lineu, Pavlović je rekao da je ta kompanija na neki način bankrotirala, jer joj dugovi nadmašuju vrijednost. "Pokušavamo spriječiti da Croatia Line ostane bez i jednog broda. Ako bi uspjeli da joj ostane koji brod koji bi bio temelj za novu tvrtku bili bi sretni", kazao je. Novi ravnatelj Hrvatske uprave za ceste (HUC) Mario Crnjak ističe da će HUC provoditi poteze i politiku sukladno politici Ministarstva pomorstva, prometa i veza. Crnjak je najavio kontrolu HUC-a nad cestogradnjom, nastavak tempa izgradnje cesta i povećanje ulaganja u njihovo održavanje. "Do sada smo previše forsirali investicijsku izgradnju, a zapostavili održavanje, pa ćemo idućih godina povećati te izdatke", rekao je Crnjak. Čelni ljudi Ministarstva uz ostalo su potvrdili da je 2001. rok za dovršetak cestovnog pravca Goričan-Zagreb-Rijeka, a realnim drže rok do početka 2005. za završetak autoceste Zagreb-Split. Novi pomoćnik ministra za željeznicu Marijan Klarić kao važniji zadatak u svom području najavljuje zaštitu željezničko-cestovnih prijelaza na kojima se godišnje događa 85 nesreća, a smrtno strada 28 osoba. Smatra da je potrebno i posebnim zakonom urediti privatizaciju društava s ograničenom odgovornošću u HŽ-u. Iako još nije u potpunosti upoznat s dokumentacijom o obnovi Paškog mosta, Crnjak je novinarima poručio kako se radi punim tempom i da se radovi nastoje zgotoviti što prije. Na upit hoće li i poslovodstvo Jadrolinije snositi odgovornost za paški kolaps krajem srpnja, Pavlović je kazao da je to "u postupku realizacije". Bez njegova komentara ostalo je pitanje o mogućnosti da bivši ministar Željko Lužavec dođe na čelno mjesto Jadrolinije. (Hina) bn sšh

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙