ZAGREB, 6. kolovoza (Hina) - Operativni program promocije hrvatskog turizma te interventni program s medija planom s posebnim naglaskom na snimanje i emitiranje spota "Boban", od početka, pa do njihove konačne inačice uredno su
provedeni, istaknuto je u današnjem priopćenju predsjednice Nadzornog odbora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ombrette Belić-Ilijašić.
ZAGREB, 6. kolovoza (Hina) - Operativni program promocije
hrvatskog turizma te interventni program s medija planom s posebnim
naglaskom na snimanje i emitiranje spota "Boban", od početka, pa do
njihove konačne inačice uredno su provedeni, istaknuto je u
današnjem priopćenju predsjednice Nadzornog odbora Hrvatske
turističke zajednice (HTZ) Ombrette Belić-Ilijašić. #L#
U svezi spota "Boban", naglašeno je u priopćenju, Glavni ured HTZ-a
je u preuzimanju i daljnjem provođenju aktivnosti na talijanskom
tržištu poštivao odredbe Zakona o nabavi roba, usluga i ustupanju
radova te "postupao s pažnjom dobrog gospodara u odabiru ponuda za
njegovo emitiranje, izabravši najpovoljniju ponudu". Pri
razmatranju svih ponuda za emitiranje vodilo se računa o
usporedivosti ponuda.
Podsjećajući na aktivnosti oko donošenja i provođenja programa
rada i promocije hrvatskog turizma za ovu godinu, kao i
interventnog programa promocije, Nadzorni odbor HTZ-a ujedno
upozorava na veliki nesrazmjer u prilivu i potrebama sredstava za
ostvarivanje programa, odnosno na manjak sredstva u odnosu na
donijete programe.
Kako se navodi u priopćenju, Nadzorni odbor HTZ-a drži, i da je
imenovanje Ivana Heraka za ministra turizma dalo novu dinamiku svim
dosadašnjim tržišnim aktivnostima. Uspješnosti dodatne promocije
hrvatske turističke ponude pripomogla je i hrvatska Vlada koja je
odobrila sredstva u iznosu od 40 milijuna kuna.
(Hina) pp/splj ds