ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - Dodatne promotivne aktivnosti hrvatske turističke ponude na važnijim emitivnim tržištima odvijaju se u koordinaciji nositelja aktivnosti na tržištu i Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Za
dodatnu je promociju iz Državnog proračuna osigurano 40 milijuna kuna, njezin je nositelj Ministarstvo turizma, dok je operativno vođenje u nadležnosti Glavnog ureda HTZ-a.
ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - Dodatne promotivne aktivnosti hrvatske
turističke ponude na važnijim emitivnim tržištima odvijaju se u
koordinaciji nositelja aktivnosti na tržištu i Glavnog ureda
Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Za dodatnu je promociju iz
Državnog proračuna osigurano 40 milijuna kuna, njezin je nositelj
Ministarstvo turizma, dok je operativno vođenje u nadležnosti
Glavnog ureda HTZ-a. #L#
Ministarstvu turizma dalo je danas ova pojašnjenja o provođenju
programa turističke promocije zbog, kako ističu u priopćenju,
brojnih napisa i komentara u tisku vezanih uz ostvarenje dodatnih
promotivnih mjera HTZ-a i ublažavanja posljedica "kosovske krize"
za hrvatski turizam, a poglavito emitiranja TV spota s hrvatskom
nogometnom zvijezdom Zvonimirom Bobanom.
Napominje se da su imenovani nositelji aktivnosti za svako pojedino
tržište, čija je zadaća da u suradnji s Glavnim uredom HTZ-a
realiziraju aktivnosti za ta tržišta.
Imenovani nositelj za talijansko tržište predložio je Glavnom
uredu HTZ-a sklapanje ugovora (od 8. srpnja) za emitiranje
televizijskog spota sa talijanskom tvrtkom čija je ponuda bila
neprihvatljiva. Stoga će po prijedlogu Glavnog ureda HTZ-a ugovor
biti potpisan s agencijom čija je cijena nekoliko puta povoljnija.
Pritom iz Ministarstva turizma također napominju da je promotivi
spot s Zvonimirom Bobanom namijenjen i za promociju hrvatskog
turizma i u 2000. godini.
(Hina) pp/splj ds