FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"KRENULA" PRODAJA HRVATSKIH TURISTIČKIH ARANŽMANA

ZAGREB, 12. srpnja (Hina) - Na emitivnim turističkim tržištima u posljednjih petnaestak dana bilježi se povećan interes za hrvatska turistička odredišta. Uočljiv je pozitivan preokret u prodaji turističkih aranžmana za Hrvatsku u odnosu na prijašnje mjesece, uglavnom u organiziranom turističkom prometu. Stoga u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) procjenjuju da konačan pad ukupnog turističkog prometa neće biti onakav kako se predviđalo za trajanja "kosovske krize", odnosno neće biti umanjen za polovinu od lanjskog turističkog prometa, ocjenjuje se u najnovijim brojevima Turističkih tržišta i Barometra HTZ-a.
ZAGREB, 12. srpnja (Hina) - Na emitivnim turističkim tržištima u posljednjih petnaestak dana bilježi se povećan interes za hrvatska turistička odredišta. Uočljiv je pozitivan preokret u prodaji turističkih aranžmana za Hrvatsku u odnosu na prijašnje mjesece, uglavnom u organiziranom turističkom prometu. Stoga u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) procjenjuju da konačan pad ukupnog turističkog prometa neće biti onakav kako se predviđalo za trajanja "kosovske krize", odnosno neće biti umanjen za polovinu od lanjskog turističkog prometa, ocjenjuje se u najnovijim brojevima Turističkih tržišta i Barometra HTZ-a. #L# S njemačkog i austrijskog tržišta moguće je očekivati organizirani turistički promet za 20 do 30 posto manji od lanjskoga. Zahvaljujući promotivnim aktivnostima i dodatnim promidžbenim naporima koje poduzimaju Ured HTZ-a u Njemačkoj i tamošnji turoperatori, može se očekivati i oživljavanje interesa individualnih turista, ali je nemoguće procijeniti broj njihovih dolazaka. Hrvatska turistička ponuda na austrijskom tržištu trebala bi se promovirati putem slogana "Dođite u Hrvatsku- ostanite sedam, platite šest dana". Na britanskom se tržištu, po podacima HTZ-a, osjeća lagano oživljavanje bukinga kod tamošnjih turoperatora. Ovisno o rezultatima promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma putem Ureda HTZ-a u Londonu, zavisno o broju mjesta u zrakoplovima za hrvatska turistička mjesta, mogao bi se očekivati i porast prometa u odnosu na prošlu 'sušnu' godinu sa ovog tržišta. Ove bi godine, predviđa se, mogao porasti i organizirani promet iz Nizozemske. Organizirani promet francuskih turista, po podacima iz Barometra, vjerojatno će biti prepolovljen, jer su otkazani planirani čarteri. No, očekuje se porast interesa individualnih turista. Belgijski zrakoplovni prijevoznik Jetair obnovio je u svibnju ranije stornirani program za Dubrovnik, pa će u razdoblju od polovine srpnja do polovine listopada letiti vlastitim čarterom na relaciji Bruxelles-Dubrovnik. Organizirani turistički promet na talijanskom bi tržištu mogao biti niži od deset do 20 posto u odnosu na lani, ali bi individualni promet, ovisno o rezultatima promidžbenih aktivnosti, mogao biti na razini prošlogodišnjeg ili čak i bolji. Iz Češke se ove godine očekuje smanjenje turističkog prometa od 20 do 30 posto, dok je u Slovačkoj u posljednjih nekoliko dana "oživjela" prodaja hrvatskih turističkih aranžmana, ali je to još uvijek tek 50 posto lanjske prodaje. S mađarskog se tržišta u organiziranom turističkom prometu mogu očekivati lanjski ili nešto bolji rezultati, a u individualnom prometu porast. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙