LJUBLJANA, ZAGREB, 26. srpnja (Hina) - Slovenci najviše vremena provedu uz radio - 196 minuta dnevno, pokazalo je istraživanje slovenskog Instituta za istraživanje medija - Mediana. Zanimljiv je podatak da je prvo mjesto po gledanosti
zauzela komercijalna televizija POP TV s kojom su bitku za gledatelje izgubile nacionalne televizije SLO 1 i SLO 2, obznanilo je ljubljansko Delo. L#L Mediana je anketirala 4.055 stanovnika Slovenije ozmeđu 10. i 75. godine starosti. Istraživanje je obuhvatilo 107 tiskanih slovenskih medija, 52 radijska i 31 televizijski program. Među dnevnicima i dalje su vodeće Slovenske novice koje čita 17,9 posto Slovenaca, slijedi Delo s 14,4 posto čitanosti, slijede Večer i Dnevnik. Među radijskim postajama na prvom je mjestu drugi program Radia Slovenija Val 202 s 18-postotnom slušanošću, slijedi prvi program Radia Slovenija sa 17 postotaka. Slijede dvije komerciojalne, te tri regionalne postaje. Među televizijama POP TV prati 52 posto Slovenaca, prvi program SLO 1 na drugom je mjestu, na trećem je opet komercijalni Kanal A kojega gleda gotovo dvaput više gledatelja nego drugi program SLO 2. POP TV je ispred SLO 1, iako pokriva samo 80 posto "dežele".
LJUBLJANA, ZAGREB, 26. srpnja (Hina) - Slovenci najviše vremena
provedu uz radio - 196 minuta dnevno, pokazalo je istraživanje
slovenskog Instituta za istraživanje medija - Mediana. Zanimljiv
je podatak da je prvo mjesto po gledanosti zauzela komercijalna
televizija POP TV s kojom su bitku za gledatelje izgubile
nacionalne televizije SLO 1 i SLO 2, obznanilo je ljubljansko Delo.
L#L
Mediana je anketirala 4.055 stanovnika Slovenije ozmeđu 10. i 75.
godine starosti. Istraživanje je obuhvatilo 107 tiskanih
slovenskih medija, 52 radijska i 31 televizijski program.
Među dnevnicima i dalje su vodeće Slovenske novice koje čita 17,9
posto Slovenaca, slijedi Delo s 14,4 posto čitanosti, slijede Večer
i Dnevnik.
Među radijskim postajama na prvom je mjestu drugi program Radia
Slovenija Val 202 s 18-postotnom slušanošću, slijedi prvi program
Radia Slovenija sa 17 postotaka. Slijede dvije komerciojalne, te
tri regionalne postaje.
Među televizijama POP TV prati 52 posto Slovenaca, prvi program SLO
1 na drugom je mjestu, na trećem je opet komercijalni Kanal A kojega
gleda gotovo dvaput više gledatelja nego drugi program SLO 2. POP TV
je ispred SLO 1, iako pokriva samo 80 posto "dežele".
Prema istraživanju Mediane, Internetom se služi 16,8 posto
Slovenaca i 12,5 posto Slovenki. Uglavnom školovanijih i bolje
stojećih.
(Hina) ld ld