SAN FRANCISCO, 24. lipnja (Hina/Reuters) - Broj korisnika Interneta u Sjedinjenim američkim državama i Kanadi dosegnuo je 92 milijuna. Pritom je značajno porastao udio žena koje koriste Internet, rezultati su istraživanja koja su u
travnju proveli CommerceNet i Nielson Media Research.
SAN FRANCISCO, 24. lipnja (Hina/Reuters) - Broj korisnika
Interneta u Sjedinjenim američkim državama i Kanadi dosegnuo je 92
milijuna. Pritom je značajno porastao udio žena koje koriste
Internet, rezultati su istraživanja koja su u travnju proveli
CommerceNet i Nielson Media Research.#L#
Ta su istraživanja, naime, pokazala da se broj osoba - od 16 godina i
starijih - u SAD-u i Kanadi koje se koriste Internetom povećao za 16
posto u razdoblju od devet mjeseci, s prijašnjih 79 milijuna.
Istodobno, broj kupaca na Internetu porastao je čak 40 posto, na 28
milijuna.
Nova demografska studija uporabe Interneta otkriva da žene sada
predstavljaju pokretačku snagu u povećanju trgovine putem
Interneta, izjavile su spomenute istraživačke tvrtke. Od ukupnog
broja korisnika Interneta na području SAD-a i Kanade 46 posto su
žene, što je više od 43 posto zabilježenih u lipnju prošle godine.
Nadalje, 60 posto Internet-korisnika, odnosno 55 milijuna ljudi,
redovito kupuje na taj način, otkrivaju istraživanja, premda ta
kupnja često znači samo 'razgledavanje izloga'.
Iz CommerceNeta objašnjavaju kako ljudi zapravo na taj način donose
odluku, a potom odlaze u trgovine i obavljaju kupnju na
tradicionalan način.
Osim toga, istraživanja su pokazala da je broj žena koje kupuju
preko Interneta porastao za čak 80 posto. U usporedbi s muškarcima
koji češće kupuju knjige, CD-e, kompjuterski hardver te
automobile, upravo tim redoslijedom, žene kupuju knjige, CD-e,
odjeću i uplaćuju putovanja.
Inače, CommerceNet i Nielsen Media Research se bave istraživanjima
elektroničke trgovine i demografskim studijama vezanim za uporabu
Interneta od 1995.
(Hina) vm db