TOKIO, 7. lipnja (Hina/AFP) - Novi elektronički pas tvrtke "Sony" ludo se prodaje unatoč cijeni od 2000 dolara, a serveri za Internet te japanske tvrtke preopterećeni su zbog pokušaja kupaca da ga naruče.
TOKIO, 7. lipnja (Hina/AFP) - Novi elektronički pas tvrtke "Sony"
ludo se prodaje unatoč cijeni od 2000 dolara, a serveri za Internet
te japanske tvrtke preopterećeni su zbog pokušaja kupaca da ga
naruče. #L#
Više od polovice tih malih robota za igru koji su poslani na
američko tržište već je prodano, a "poplava narudžbi preko
Interneta prisilila nas je da zatvorimo server u Americi", izjavio
je Sonyjev predstavnik.
Psić metalno sive boje može lajati, igrati se, ali i govoriti, a
njegove se sposobnosti mogu čak i proširiti "elektroničkom
dresurom". Ali - nijedna od memoriranih naredbi ne kaže mu da
umre... Zove se AIBO, što na japanskom znači "prijatelj u igri".
U Japanu je 3000 primjeraka prodano za 20 minuta unatoč cijeni od
2080 dolara. Oko 90 posto kupaca bili su muškarci, a 45 posto njih
bili su tridesetogodišnjaci, kažu u Sonyju.
AIBO je predstavljen prošlog mjeseca, a japanski elektronički div
namjerava zahvaljujući njemu osnovati odjel koji će se baviti
proizvodnjom elektroničkih domaćih životinja.
Elektronički psić ima mnoge senzore, kameru u boji, detektore
topline, infracrveni sustav za kretanje u prostoru, upravljač za
regulaciju brzine kretanja te mali stereo-mikrofon.
Sve se uglavnom može pokretati daljinskim upravljačem, a AIBO može
i pjevati na engleskom i japanskom jeziku.
Vlasnici psa mogu "dresirati" uz pomoć posebnih programa na kućnom
računalu.
(Hina) rug dgk