FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NETO DOBIT PODRAVKE U 1998. 68 MILIJUNA KUNA

ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Prehrambena tvrtka Podravka d.d. iz Koprivnice, poslovnu je 1998. završila uspješno, ostvarivši neto dobit od 68 milijuna kuna, što je 223,8 posto više nego godinu prije. Ukupan prihod porastao je 8,10 posto i iznosio je 2,61 milijardu kuna, a prodaja je porasla 8,86 posto, navodi se u Pokazateljima poslovanja Grupe Podravka za 1998., predstavljenima danas u sklopu Četvrtog hrvatskog financijskog foruma.
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Prehrambena tvrtka Podravka d.d. iz Koprivnice, poslovnu je 1998. završila uspješno, ostvarivši neto dobit od 68 milijuna kuna, što je 223,8 posto više nego godinu prije. Ukupan prihod porastao je 8,10 posto i iznosio je 2,61 milijardu kuna, a prodaja je porasla 8,86 posto, navodi se u Pokazateljima poslovanja Grupe Podravka za 1998., predstavljenima danas u sklopu Četvrtog hrvatskog financijskog foruma.#L# Prodaja na domaćem tržištu, u odnosu na 1997., porasla je 5 posto, na gotovo 1,39 milijarda kuna. Na domaće tržište otpada 56 posto dok je ostalo ostvareno na inozemnom tržištu, u prvom redu srednje i istočne Europe, koja su ujedno i strateška tržišta Grupe Podravka. Prodaja na inozemnim tržištima zabilježila je rast od 14 posto. Trećina ukupnog Podravkinog izvoza odnosi se na poljsko tržište, koje u ukupnoj prodaji koprivničke tvrtke sudjeluje s 14,6 posto. Slijede Slovenija sa 8 postotnim udjelom u Podravkinoj prodaji i udjelom od 18,1 posto u izvozu te BiH sa udjelom od 5,8 posto u ukupnoj prodaji i izvoznim udjelom od 13,2 posto. Podravka izvozi još na makedonsko i mađarsko tržište. Podravka u svom sastavu ima i farmaceutsku tvrtku Belupo d.o.o., drugu po veličini farmaceutsku tvrtku s obzirom na udjel na hrvatskom tržištu lijekova. Predsjednik Uprave Podravke Ante Babić podsjetio je kako je radi ostvarivanja veće dobiti, zadržavanja postojećih i stjecanja novih pozicija na svojim strateškim tržištima te radi sveukupne modernizacije poslovanja, Podravka u 1997. godini započela snažan petogodišnji investicijski ciklus, vrijedan 250 milijuna njemačkih maraka. Puni zamah bio je tijekom prošle godine, a trenutačno je u izgradnji nova tvornica za proizvodnju vegete u Koprivnici. Investicija je vrijedna 53 milijuna maraka, a njome će se osigurati potrebno proširenje kapaciteta, nužna modernizacija proizvodnje u skladu sa svjetskim standardima kvalitete i sniženje troškova proizvodnje, naglasio je. U završnoj je etapi i izgradnja Belupovog novog farmaceutskog kompleksa, vrijednog 72 milijuna maraka čiji se početak rada očekuje polovinom ove godine. Tijekom svibnja u tom bi kompleksu trebala krenuti pilot proizvodnjom, najavio je Babić. Također, u početnoj je etapi izgradnja tvornice vegete, juha i praškastih proizvoda u Poljskoj, vrijednosti 32 milijuna maraka. Ta bi tvornica trebala početi s radom slijedeće godine. Najprodavaniji Podravkin proizvod i lani je bila vegeta te Podravka juhe, marka dječje hrane Lino i Dolcela, koja je lani uvedena kao novi proizvod. Kod Belupa je pak prednjačila grupa kardiovaskularnih lijekova, antibiotika i antireumatika. Poslovni plan Podravke do 2003. predviđa prosječni godišnji rast prodaje od 5,9 posto, rast troškova 2,8 posto, a neto profita 38,7 posto. Cilj Podravke je ostati vodećom tvrtkom na hrvatskom prehrambenom tržištu s obzirom na marke proizvoda. U Podravci se trenutačno odvijaju i pripreme za izlazak na nova tržišta u prvom redu Europe, Azije i Južne Amerike, najavio je Babić. (Hina) alt db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙