ZAGREB, 25. ožujka (Hina) - Đakovačka privatna pivovara Kelly commerce nedavno je na tržište plasirala prvo hrvatsko energetsko piće, pod nazivom Blue boys, koje će se od ove turističke sezone naći na svim Ininim benzinskim postajama,
kazao je direktor te tvrtke Zdravko Kelva.
ZAGREB, 25. ožujka (Hina) - Đakovačka privatna pivovara Kelly
commerce nedavno je na tržište plasirala prvo hrvatsko energetsko
piće, pod nazivom Blue boys, koje će se od ove turističke sezone
naći na svim Ininim benzinskim postajama, kazao je direktor te
tvrtke Zdravko Kelva.#L#
Pod istim je imenom na tržište plasirano i pivo u limenci, a u idućih
mjesec dana ta će tvrtka svoju tzv. plavu liniju upotpuniti i novim
pićem na bazi naranče.
Po Kelvinim riječima, ta je pivovara s proizvodnjom započela 1995.,
u početku je proizvodila pivo prema licenci jedne češke pivovare, a
u posljednje dvije godine proizvodi vlastito pivo. Godišnji
kapacitet pivovare iznosi 20.000 hektolitara, a pivo plasira, uz
hrvatsko, i na tržište sjeverne Bosne.
U idućim godinama u tvrtki planiraju povećati proizvodnju te
realizirati planirane investicije, čim se poboljša stanje u
domaćem gospodarstvu. "U idućim godinama namjeravamo više novca
uložiti u reklamu svoje robne marke, budući su neka istraživanja
pokazala da je potrebno četiri do šest godina da bi se na tržištu
saznalo za novi proizvod", rekao je Kelva.
(Hina) mku sbo