ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Tvornica dječje hrane iz sastava koprivničke Podravke prošle je godine ostvarila 97 posto planirane proizvodnje. Prodaja na domaćem tržištu uvećana je četiri posto u odnosu na plan, a veća je realizacija
ostvarena i na tržištima Slovenije, Slovačke, Bosne i Hercegovine, dok je podbacio izvoz u Rusiju, Mađarsku i Makedoniju, objavila je Podravka.
ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Tvornica dječje hrane iz sastava
koprivničke Podravke prošle je godine ostvarila 97 posto planirane
proizvodnje. Prodaja na domaćem tržištu uvećana je četiri posto u
odnosu na plan, a veća je realizacija ostvarena i na tržištima
Slovenije, Slovačke, Bosne i Hercegovine, dok je podbacio izvoz u
Rusiju, Mađarsku i Makedoniju, objavila je Podravka. #L#
Količinske pokazatelje proizvodnje u Podravci drže poslovnom
tajnom.
Prošle su godine ostvarene znatne uštede u proizvodnji, koje su, uz
pojačanu kontrolu uvozne sirovine, dosegnule otprilike sto tisuća
američkih dolara.
Ta bi tvrtka, smatraju u Podravci, ostvarivala bolje financijske
rezultate uz veća ulaganja u marketinške aktivnosti. Asortiman
dječje hrane, koji broji 14 okusa, ne može se više značajno širiti,
smatraju u tom koncernu. Najzastupljeniji proizvod je i nadalje
Čokolino.
(Hina) tp sbo