NEW YORK, 11. ožujka (Hina/AFP) - Iz Europe u SAD možete besplatno telefonirati, ako pristanete na to da vaš razgovor svake tri minute prekida petnaestominutna reklama.
NEW YORK, 11. ožujka (Hina/AFP) - Iz Europe u SAD možete besplatno
telefonirati, ako pristanete na to da vaš razgovor svake tri minute
prekida petnaestominutna reklama. #L#
Telekomunikacijska tvrtka Cortex od početka siječnja nudi
besplatne telefonske pozive između Pariza, Londona, Bruxellesa,
New Yorka i Miamia svima koji pristanu odgovoriti na tridesetak
pitanja koji će oglašivačima omogućiti da ih bolje upoznaju kao
kupce.
U zamjenu za to, dobit će dvanaesteroznamenkasti identifikacijski
broj zahvaljujući kojem će moći besplatno telefonirati na
neograničeno vrijeme. Prva reklama od petnaestak sekundi dolazi
odmah poslije utipkavanja identifikacijskoga broja, nakon četiri
minute razgovora slijedi nova reklama, a sljedeća nakon svake tri
minute telefoniranja.
Od korisnika usluga ne traži se ni ime ni adresa. Od podataka moraju
dati samo starost, spol i visinu prihoda, kako provode slobodno
vrijeme te što namjeravaju kupiti. Cortex se obvezuje da te podatke
neće dati trećim osobama. Identifikacijski broj vrijedi šest
mjeseci, a obnavlja se samo ako njegov vlasnik obnavlja i podatke
koje je dao o sebi.
Prema riječima Leona Cohen-Levya, Cortex svakoga dana dobiva 150
novih pretplatnika. Servis je pokrenut 4. siječnja, a to znači da
sada ima oko 10.000 pretplatnika. Mlada tvrtka svoje dionice
namjerava uvesti na američko elektroničko tržište dionica Nasdaq,
a uskoro će svoje usluge ponuditi i u Torontu i Caracasu, a zatim se
namjerava i dalje širiti.
"Od naših oglašivača zahtijevamo da izbjegavaju agresivne i glasne
reklame, a odbijamo reklamiranje cigareta i alkohola", kaže
voditelj tvrtke.
Nekoliko glazbenih taktova korisnike upozorava na početak reklamne
poruke koja će razgovor prekinuti na 15 sekundi. Osoba koja poziva
sluša reklamnu poruku namijenjenu baš njoj, a osoba koja prima
poziv i čiji podaci nisu poznati tvrtki, prima "default" reklamnu
poruku na jeziku države u kojoj se nalazi.
Ako nekoga od njih zanima sadržaj reklamne poruke, dovoljno je da
pritisne tipku na telefonu i stupi u kontakt s oglašivačem, na kraju
telefonskoga razgovora, kako bi dobio dodatne obavijesti.
Prostor za reklamne poruke od 15 sekundi prodaje se po cijeni od 35
centi (0,32 eura), a među oglašivačima su Planet Hollywood, Hard
Rock Cafe i Flatotel (ugostiteljstvo).
(Hina) rug dgk