FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREKINITE ME - TELEFONIRAM

NEW YORK, 11. ožujka (Hina/AFP) - Iz Europe u SAD možete besplatno telefonirati, ako pristanete na to da vaš razgovor svake tri minute prekida petnaestominutna reklama.
NEW YORK, 11. ožujka (Hina/AFP) - Iz Europe u SAD možete besplatno telefonirati, ako pristanete na to da vaš razgovor svake tri minute prekida petnaestominutna reklama. #L# Telekomunikacijska tvrtka Cortex od početka siječnja nudi besplatne telefonske pozive između Pariza, Londona, Bruxellesa, New Yorka i Miamia svima koji pristanu odgovoriti na tridesetak pitanja koji će oglašivačima omogućiti da ih bolje upoznaju kao kupce. U zamjenu za to, dobit će dvanaesteroznamenkasti identifikacijski broj zahvaljujući kojem će moći besplatno telefonirati na neograničeno vrijeme. Prva reklama od petnaestak sekundi dolazi odmah poslije utipkavanja identifikacijskoga broja, nakon četiri minute razgovora slijedi nova reklama, a sljedeća nakon svake tri minute telefoniranja. Od korisnika usluga ne traži se ni ime ni adresa. Od podataka moraju dati samo starost, spol i visinu prihoda, kako provode slobodno vrijeme te što namjeravaju kupiti. Cortex se obvezuje da te podatke neće dati trećim osobama. Identifikacijski broj vrijedi šest mjeseci, a obnavlja se samo ako njegov vlasnik obnavlja i podatke koje je dao o sebi. Prema riječima Leona Cohen-Levya, Cortex svakoga dana dobiva 150 novih pretplatnika. Servis je pokrenut 4. siječnja, a to znači da sada ima oko 10.000 pretplatnika. Mlada tvrtka svoje dionice namjerava uvesti na američko elektroničko tržište dionica Nasdaq, a uskoro će svoje usluge ponuditi i u Torontu i Caracasu, a zatim se namjerava i dalje širiti. "Od naših oglašivača zahtijevamo da izbjegavaju agresivne i glasne reklame, a odbijamo reklamiranje cigareta i alkohola", kaže voditelj tvrtke. Nekoliko glazbenih taktova korisnike upozorava na početak reklamne poruke koja će razgovor prekinuti na 15 sekundi. Osoba koja poziva sluša reklamnu poruku namijenjenu baš njoj, a osoba koja prima poziv i čiji podaci nisu poznati tvrtki, prima "default" reklamnu poruku na jeziku države u kojoj se nalazi. Ako nekoga od njih zanima sadržaj reklamne poruke, dovoljno je da pritisne tipku na telefonu i stupi u kontakt s oglašivačem, na kraju telefonskoga razgovora, kako bi dobio dodatne obavijesti. Prostor za reklamne poruke od 15 sekundi prodaje se po cijeni od 35 centi (0,32 eura), a među oglašivačima su Planet Hollywood, Hard Rock Cafe i Flatotel (ugostiteljstvo). (Hina) rug dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙