ZAGREB, 9. ožujka (Hina) - Čelnici Madžarskih i Hrvatskih željeznica razgovarali su danas u Zagrebu o osuvremenjenju, preobrazbi i prilagodbi dviju željeznica tržišnomu poslovanju. Bilo je riječi i o poboljšavanju prometa na ograncima
V. paneuropskog prometnog koridora (Rijeka - Karlovac - Zagreb -Koprivnica - Budimpešta i Ploče - Sarajevo - Strizivojna - Vrpolje -Osijek - Beli Manastir - Magyarboly - Budimpešta) te o suradnji HŽ-a i MAV-a u osvajanju novih tržišta.
ZAGREB, 9. ožujka (Hina) - Čelnici Madžarskih i Hrvatskih
željeznica razgovarali su danas u Zagrebu o osuvremenjenju,
preobrazbi i prilagodbi dviju željeznica tržišnomu poslovanju.
Bilo je riječi i o poboljšavanju prometa na ograncima V.
paneuropskog prometnog koridora (Rijeka - Karlovac - Zagreb -
Koprivnica - Budimpešta i Ploče - Sarajevo - Strizivojna - Vrpolje -
Osijek - Beli Manastir - Magyarboly - Budimpešta) te o suradnji HŽ-a
i MAV-a u osvajanju novih tržišta.#L#
Predsjednik Uprave i glavni direktor HŽ-a Marijan Klarić i
predsjednik Uprave MAV-a Gyula Takacsy sa suradnicima, kako je
priopćeno iz HŽ-a, posebno su razgovarali o logistici za opskrbnu
vezu, kontejnerski brod koji od 1. ožujka 1999. dva puta na tjedan
iz Rijeke i Ploča u talijansku i maltešku luku prevozi kontejnere
koji se prekrcavaju na prekooceanske brodove koji ih voze do
odredišta u Aziji.
MAV, rekao je Takacsy, cijeni visoku organiziranost i opremljenost
koparske luke, ali će, kad se osuvremeni, prednost dati riječkoj
luci. Ta se izjava podudara s nedavnim razgovorima hrvatskih i
madžarskih predsjednika vlada Zlatka Mateše i Viktora Orbana o
uključivanju madžarskih poduzetnika u obnovu riječke luke.
Sutra će u Rijeci o budućim poslovima razgovarati predstavnici HŽ-
a, MAV-a, riječke Lučke uprave, brodara i otpremnika.
(Hina) pp/db db