ZAGREB, 15. veljače (Hina)- Projektna grupa za korporativni dizajn Hrvatskih željeznica (HŽ), na danas otvorenoj izložbi "Design za novi milenij", predstavila je plakate sa suvremenim rješenjima modernog dizajna europskih
željeznica.
ZAGREB, 15. veljače (Hina)- Projektna grupa za korporativni dizajn
Hrvatskih željeznica (HŽ), na danas otvorenoj izložbi "Design za
novi milenij", predstavila je plakate sa suvremenim rješenjima
modernog dizajna europskih željeznica. #L#
Po riječima voditelja Projektne grupe Milana Ilića, zadatak Grupe
je stvaranje nacionalnog i kulturnog identiteta HŽ-a, kako bi se HŽ
približio europskim standardima. Na primjerima europskih
željeznica uočena je važnost prvo kulturnih, a tek onda
gospodarskih čimbenika u razvitku željeznica. Zbog toga će se ta
strategija nastojati slijediti, drže u HŽ-u.
Zaželjevši daljnje uspjehe Projektnoj grupi za korporativni
dizajn, izložbu je otvorio glavni direktor HŽ-a Marijan Klarić, na
čiji je poticaj Grupa i osnovana.
Izložba će u sjedištu HŽ-a biti otvorena do 25. veljače, radnim
danom od 7,30 do 15 sati .
(Hina) mvr db