ZAGREB, 18. veljače (Hina) - Drugo izdanje edicije "Poslovni identitet Zagreba-vodič za domaće i strane ulagače", u kojem se poduzetnicima daje pregled o mogućnostima ulaganja u zagrebačko gospodarstvo, predstavljeno je danas u
Turističkom uredu zagrebačke Turističke zajednice.
ZAGREB, 18. veljače (Hina) - Drugo izdanje edicije "Poslovni
identitet Zagreba-vodič za domaće i strane ulagače", u kojem se
poduzetnicima daje pregled o mogućnostima ulaganja u zagrebačko
gospodarstvo, predstavljeno je danas u Turističkom uredu
zagrebačke Turističke zajednice. #L#
Vodič je nastao na poticaj zagrebačke gradonačelnice Marine
Matulović-Dropulić, a njegovo je drugo izdanje u nakladništvu od po
tisuću primjeraka na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku. U
pripremi su izdanja na francuskom i talijanskom jeziku te CD-Rom.
Vodič su izdali zagrebačko Gradsko poglavarstvo i Turistička
zajednica.
Njime potencijalni domaći i inozemni ulagači dobivaju preglednu
sliku stanja zagrebačkog gospodarstva, zakonskih propisa i
gradskih odluka te mogućnostima dobivanja lokacijskih,
građevinskih i uporabnih dozvola.
Kako je istaknuo zamjenik zagrebačke gradonačelnice Miljenko
Cvjetko, Gradsko poglavarstvo uskoro će izdati tri lokacijske
dozvole za izgradnju tzv. "shopping" centra u Laništu, Jankomiru i
Novom Zagrebu, što će financirati inozemni ulagači. Pri završetku
je i projekt sistemskog pročišćavanja otpadnih voda, čija
vrijednost radova iznosi od 300 do 400 milijuna njemačkih maraka,
inozemnog kapitala, a dobili su i upit iz Privredne komore
Štajerske, koja je zainteresirana za ulaganja u turističku
revitalizaciju Medvednice.
"Poslovni identitet Zagreba-vodič za inozemne i domaće ulagače"
besplatno će se dijeliti na svim punktovima zagrebačke Turističke
zajednice, a uskoro će ga moći dobiti i bavarski poduzetnici na
jednom od najvećih turističkih sajmova CBR u Muenchenu, na kojem je
Hrvatska zemlja partner, te na Berlinskoj burzi, koja počinje
početkom ožujka.
(Hina) splj sbo