ZAGREB, 2. veljače (Hina) - Na petnaest sajmova priređenih prošle godine u sklopu Ljubljanskog sajma, nastupilo je 50-ak izlagača iz Hrvatske, a najviše zanimanja pokazali su za sajmove "Alpe Adria", "Moda-fashion", "Suvremena
elektronika" te za međunarodno ocjenjivanje vina, na kojemu su bili višestruko nagrađivani. Za ovogodišnji Ljubljanski sajam hrvatski izlagači prijavili su se za sada na sajmove mode, opreme doma, suvremene elektronike, kulinarike te na salon automobila, izvijestila je direktorica Ljubljanskog sajma Ljuba Kofler na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu.
ZAGREB, 2. veljače (Hina) - Na petnaest sajmova priređenih prošle
godine u sklopu Ljubljanskog sajma, nastupilo je 50-ak izlagača iz
Hrvatske, a najviše zanimanja pokazali su za sajmove "Alpe Adria",
"Moda-fashion", "Suvremena elektronika" te za međunarodno
ocjenjivanje vina, na kojemu su bili višestruko nagrađivani.
Za ovogodišnji Ljubljanski sajam hrvatski izlagači prijavili su se
za sada na sajmove mode, opreme doma, suvremene elektronike,
kulinarike te na salon automobila, izvijestila je direktorica
Ljubljanskog sajma Ljuba Kofler na današnjoj konferenciji za
novinare u Zagrebu.#L#
S obzirom na zanimanje Slovenaca za odmor na hrvatskoj obali,
zanimanje za turistički sajam "Alpe Adria", mogao je biti i veći,
procijenila je direktorica Kofler.
Istaknula je i važnost suradnje Hrvatske i Slovenije na sajmovima
te je ocijenila da ne može biti konkurencije između sajmova u
Zagrebu i Ljubljani, jer Ljubljana ne želi biti veliki sajamski
grad, već grad za specijalizirane sajamske priredbe.
Zbog skučenog prostora i lošeg stanja izložbenih dvorana,
Ljubljanski sajam bi se 2000. trebao preseliti na lokaciju od 20-ak
tisuća kvadratnih metara.
Prva faza izgradnje novog sajmskog prostora u Ljubljani stajat će
33 milijuna njemačkih maraka. Bit će to prvi put da se u Ljubljani
jedan takav prostor gradi namjenski, najavila je direktorica Sajma
Kofler.
Ljubljanski je sajam u 1998. posjetilo gotovo pola milijuna
posjetitelja, što je četvrtina cjelokupne slovenske populacije, a
sudjelovalo je 3645 domaćih i inozemnih izlagača.
Najposjećeniji su bili sajmovi pokućstva te sajmovi za sport i
rekreaciju, opremu doma, turizam i elektroniku. Osim tih,
Ljubljanski sajam priređuje sajmove za ribolov i lov, za
fotografsku opremu, kulinariku, automobile, informatiku,
zaštitu, vino te prirodu i zdravlje.
(Hina) ag sp