FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U 1999. NE TREBA OČEKIVATI VIŠE TURISTA IZ AUSTRIJE

ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - U hrvatskim ljetovalištima ove godine ne možemo očekivati više austrijskih turista nego lani, ponajprije zbog snažne konkurencije sredozemnih zemalja i smanjenja potražnje za odmorima u inozemstvu na tom turističkom tržištu, kazao je direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Beču mr. Željko Tončinić. #l# U usporedbi s predratnim godinama, Austrija je jedina zapadna zemlja čiji su se turisti u Hrvatsku vratili u prijašnjem intenzitetu i broju. U jedanaest prošlogodišnjih mjeseci Hrvatska ih je ugostila 451.959 ili dva posto više nego godine ranije, a ostvarili su 2.855.070 noćenja, jedan posto više. Po tim su pokazateljima zauzeli peto mjesto u Hrvatskoj, no, uspoređujući broj njihovih posjeta s brojem stanovništva, Austrijanci su zapravo na drugom mjestu, odmah iza Slovenaca, naglasio je Tončinić. Na odmor u inozemstvo na godinu putuje 8,4 milijuna austrijskih turista i to najviše u Italiju, Njemačku i Španjolsku, a potom u Hrvatsku. Potražnju usmjeravaju cijena i kvaliteta. Uz austrijsku turističku ponudu, Hrvatskoj konkuriraju zemlje Sredozemlja, gdje se proteklih godina izgradilo otprilike milijun novih, vrlo kvalitetnih smještajnih jedinica, ali i daleke
ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - U hrvatskim ljetovalištima ove godine ne možemo očekivati više austrijskih turista nego lani, ponajprije zbog snažne konkurencije sredozemnih zemalja i smanjenja potražnje za odmorima u inozemstvu na tom turističkom tržištu, kazao je direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Beču mr. Željko Tončinić. #l# U usporedbi s predratnim godinama, Austrija je jedina zapadna zemlja čiji su se turisti u Hrvatsku vratili u prijašnjem intenzitetu i broju. U jedanaest prošlogodišnjih mjeseci Hrvatska ih je ugostila 451.959 ili dva posto više nego godine ranije, a ostvarili su 2.855.070 noćenja, jedan posto više. Po tim su pokazateljima zauzeli peto mjesto u Hrvatskoj, no, uspoređujući broj njihovih posjeta s brojem stanovništva, Austrijanci su zapravo na drugom mjestu, odmah iza Slovenaca, naglasio je Tončinić. Na odmor u inozemstvo na godinu putuje 8,4 milijuna austrijskih turista i to najviše u Italiju, Njemačku i Španjolsku, a potom u Hrvatsku. Potražnju usmjeravaju cijena i kvaliteta. Uz austrijsku turističku ponudu, Hrvatskoj konkuriraju zemlje Sredozemlja, gdje se proteklih godina izgradilo otprilike milijun novih, vrlo kvalitetnih smještajnih jedinica, ali i daleke destinacije, jer je prijevoz zrakoplovima postao cijenom vrlo dostupan običnom potrošaču. Kad je riječ o hrvatskom turističkom proizvodu, austrijski turisti i poslovni partneri najčešće se žale na nedostatke u prometnoj i hotelskoj infrastrukturi te na neturističko ponašanje zaposlenih u turizmu i stanovnika. Ističe se i problem cijena u izvanpansionskoj ponudi, koje su, suprotno očekivanju gostiju, znatno više nego u konkurentnim turističkim zemljama. Tu su i teškoće u informiranju i promociji na austrijskom turističkom tržištu. Po Tončinićevim riječima, informiranje turista o redovima vožnje s cjenicima te o osnovnoj turističkoj i ostaloj ponudi određene destinacije trebalo bi biti pravodobno, odnosno u vrijeme odlučivanja o mjestu odmora. Uz zajedničke nastupe prema prodajnoj mreži i uključivanje u sve sustave rezervacija, Tončinić je istaknuo i to da poslovni partneri od Hrvatske očekuju da, slijedeći konkurenciju, daleko više čini na animiranju mogućih turista, osobito podrškom programa promocije organizatora putovanja i plasmana reportaža o hrvatskoj ponudi u medijima te animiranjem preko poznatih osoba iz javnog života. S obzirom na znatno manju potražnju i puno veću konkurenciju, te teškoće su naglašenije u izvansezonskom razdoblju, pa bi, kazao je Tončinić, mnogo više pažnje trebalo posvetiti konkurentnosti cijena smještaja i prijevoza, subvencijama i podršci turoperatorskih programa. Inače, za promociju hrvatske turističke ponude na austrijskom tržištu za ovu godinu namijenjeno je 3,17 milijuna kuna, što je, rekao je Tončinić, više nego skromno u odnosu na ono što na tom tržištu potroše Hrvatskoj konkurentne zemlje. (Hina) sab sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙