FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA KONGRESNA PONUDA U 1993. GODINI PRISUTNIJA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU

TRŽIŠTU ZAGREB, 4. prosinca (Hina) - Hrvatska će se kongresna ponuda u sljedećoj godini predstaviti na šest specijaliziranih i više općih turističkih sajmova. Za to bi, kako se doznaje u Hrvatskom kongresnom uredu, zajedno s promotivno-propagandnim izdanjima i nastupima u ovoj godini trebalo osigurati ukupno 495.000 njemačkih maraka. Kako je rat privremeno smanjio šanse hrvatske kongresne ponude na inozemnom tržištu, to će glavni zadatak Hrvatskoga kongresnog ureda biti stvaranje imagea Hrvatske kao odredišta visokog turizma te što brže vraćanje na tržište kongresnih destinacija koje nisu bile zahvaćene ratom ali su trpile posljedice zbog njegove blizine. U programu rada Hrvatskoga kongresnog ureda također zapaženo mjesto pripada nastojanjima da se odredišta kao što su Dubrovnik, Cavtat, Šibenik, Zadar, Osijek i drugi što je moguće prije uključe u međunarodno kongresno i incentive tržište. Hrvatski će kongresni ured isto tako, kako se najavljuje, sudjelovati u aktivnostima Zajednice "Alpe-Adria" te Srednjoeuropske inicijative. Inače, prema prognozama stručnjaka, sljedeće se godine na kongresnom i incentive tržištu u svijetu očekuje potrošnja od oko 50 milijardi američkih dolara. Europa će, kako se predviđa, u l993. godini zadržati vodeće mjesto po broju kongresa tako da će se na njezinim prostorima održati 61 posto svih međunarodnih kongresa. Samo u zapadnoj Europi se očekuje više od sedam milijuna međunarodnih putovanja s kongresnim ili incentive motivima. (Hina) sj 041015 MET dec 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙