ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Hrvatska će pripremajući se za slijedeću
turističku sezonu sudjelovati na 32 turistička sajma, a financiranje i
sadržaj nastupa na tim sajmovima bili su glavna tema današnje sjednice
Turističkoga vijeća Hrvatske turističke zajednice. Tom je prilikom
potvrđeno da je temeljni cilj nastupa na sajmovima u inozemstvu promocija
hrvatske turističke ponude u sklopu koje bi se, kada je riječ o
specijaliziranim sajmovima, osobita pozornost posvetila odgovarajućim
selektivnim oblicima turizma.
Na današnjem je sastanku također dogovoreno da se, u sklopu poslovnoga
prostora "Croatia Airlinesa", u Frankfurtu otvori informacijski punkt
HTZ-a. U njemu bi se, rečeno je, sve dok financijske prilike neće
omogućiti otvaranje zasebnoga predstavništva, tom izuzetno važnom
turističkom emitivnom tržištu, pružale sve inforamcije vezane uz hrvatski
turizam.
(Hina)ds
251359 MET nov 92
Božinović: Zasad nema traga djetetu u Savi
Rashford bi do kraja tjedna trebao odlučiti gdje će nastaviti karijeru
Beograd: Teško ozlijeđena studentica u naletu automobila tijekom blokade
DHK raspisao natječaj za nagrade Juditu, Davidiasa i Slavića
Fuchs: Situacije u Splitu riješene su onako kako je trebalo postupati
U izraelskim napadima nakon objave primirja ubijeno više od 70 Palestinaca u Gazi
Vivo i Huawei prestigli Apple u Kini u 2024. - istraživanje
Prometni stručnjak Željko Marušić DP-ov kandidat za zagrebačkog gradonačelnika
Otvorena 2,2 milijuna eura vrijedna sportska dvorana u Graberju Ivanićkom
Oporba: Prosječna mirovina jedva pokriva režije