ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - "Hrvatsko gospodarstvo - mediji - tržišno
komuniciranje" bila je današnja tema okruglog stola Društva hrvatskih
propagandista kojem su prisustvovali predstavnici hrvatskih tvrtki,
Tvornice duhana Rovinj, Badel 1862 , Zagrebačke banke, Instituta za tržišna
istraživanja te "Večernjeg lista" i Hrvatske televizije.
Kako je naglašeno tom prigodom, stanje na hrvatskom medijskom prostoru
slika je nepovoljnih, ratom otežanih gospodarskih prilika u zemlji.
Govoreći o hrvatskom turizmu kao jednoj od najznačajnijih gospodarskih
grana, profesor Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu dr. Boris
Vukonić istaknuo je potrebu zastupljenosti svih medija a ne samo europskih
turističkih sajmova u njegovoj promociji, pri tom vodeći računa o
podučavanju, boljoj komunikaciji sa svijetom te unutarnjoj komunikaciji
između zainteresiranih subjekata.
U ratnom smo okruženju, rekao je mr. Niko Bulić zamjenik ministra turizma
i trgovine Republike Hrvatske, gospodarske su prilike teške a samom
činjenicom da želimo biti dio razvijenoga svijeta ne znači da to već i
jesmo. Stoga bismo trebali raditi na unapređenju odnosa turizma i
cjelokupnog gospodarstva s medijima i tržištem, zaključio je Bulić.
(Hina)sj
251939 MET nov 92
Novi pogodak Vuškovića, poraz Westerloa
Liga prvakinja: Rezultati
Vatikan: Papino stanje se pogoršalo
Italija: Torino - Milan 2-1
Liga prvakinja: Podravka Vegeta peta u skupini, protiv Bresta u nokaut fazi
Napad nožem na istoku Francuske je"islamistički terorizam" - Macron
HNL: Potop Dinama na Rujevici, Rijeka slavila 4-0
Na 31. Đakovačkim bušarima više od 1.500 tradicijskih i suvremenih maski
Ligue 1: Lille s 2-1 bolji od Monaca
Poraz ragbijaša u Poljskoj