ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - "Hrvatsko gospodarstvo - mediji - tržišno
komuniciranje" bila je današnja tema okruglog stola Društva hrvatskih
propagandista kojem su prisustvovali predstavnici hrvatskih tvrtki,
Tvornice duhana Rovinj, Badel 1862 , Zagrebačke banke, Instituta za tržišna
istraživanja te "Večernjeg lista" i Hrvatske televizije.
Kako je naglašeno tom prigodom, stanje na hrvatskom medijskom prostoru
slika je nepovoljnih, ratom otežanih gospodarskih prilika u zemlji.
Govoreći o hrvatskom turizmu kao jednoj od najznačajnijih gospodarskih
grana, profesor Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu dr. Boris
Vukonić istaknuo je potrebu zastupljenosti svih medija a ne samo europskih
turističkih sajmova u njegovoj promociji, pri tom vodeći računa o
podučavanju, boljoj komunikaciji sa svijetom te unutarnjoj komunikaciji
između zainteresiranih subjekata.
U ratnom smo okruženju, rekao je mr. Niko Bulić zamjenik ministra turizma
i trgovine Republike Hrvatske, gospodarske su prilike teške a samom
činjenicom da želimo biti dio razvijenoga svijeta ne znači da to već i
jesmo. Stoga bismo trebali raditi na unapređenju odnosa turizma i
cjelokupnog gospodarstva s medijima i tržištem, zaključio je Bulić.
(Hina)sj
251939 MET nov 92
Božinović: Zasad nema traga djetetu u Savi
Rashford bi do kraja tjedna trebao odlučiti gdje će nastaviti karijeru
Beograd: Teško ozlijeđena studentica u naletu automobila tijekom blokade
DHK raspisao natječaj za nagrade Juditu, Davidiasa i Slavića
Fuchs: Situacije u Splitu riješene su onako kako je trebalo postupati
U izraelskim napadima nakon objave primirja ubijeno više od 70 Palestinaca u Gazi
Vivo i Huawei prestigli Apple u Kini u 2024. - istraživanje
Prometni stručnjak Željko Marušić DP-ov kandidat za zagrebačkog gradonačelnika
Otvorena 2,2 milijuna eura vrijedna sportska dvorana u Graberju Ivanićkom
Oporba: Prosječna mirovina jedva pokriva režije