FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL "HRVATSKO GOSPODARSTVO - MEDIJI - TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE"

ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - "Hrvatsko gospodarstvo - mediji - tržišno komuniciranje" bila je današnja tema okruglog stola Društva hrvatskih propagandista kojem su prisustvovali predstavnici hrvatskih tvrtki, Tvornice duhana Rovinj, Badel 1862 , Zagrebačke banke, Instituta za tržišna istraživanja te "Večernjeg lista" i Hrvatske televizije. Kako je naglašeno tom prigodom, stanje na hrvatskom medijskom prostoru slika je nepovoljnih, ratom otežanih gospodarskih prilika u zemlji. Govoreći o hrvatskom turizmu kao jednoj od najznačajnijih gospodarskih grana, profesor Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu dr. Boris Vukonić istaknuo je potrebu zastupljenosti svih medija a ne samo europskih turističkih sajmova u njegovoj promociji, pri tom vodeći računa o podučavanju, boljoj komunikaciji sa svijetom te unutarnjoj komunikaciji između zainteresiranih subjekata. U ratnom smo okruženju, rekao je mr. Niko Bulić zamjenik ministra turizma i trgovine Republike Hrvatske, gospodarske su prilike teške a samom činjenicom da želimo biti dio razvijenoga svijeta ne znači da to već i jesmo. Stoga bismo trebali raditi na unapređenju odnosa turizma i cjelokupnog gospodarstva s medijima i tržištem, zaključio je Bulić. (Hina)sj 251939 MET nov 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙