FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TREBA NAM AGRESIVNI TURISTIČKI MARKETING

ZAGREB, 20. veljače (Hina) - Iako se za sada hrvatski turizam u inozemstvu ne može propagirati kao cjeloviti turistički proizvod, vrlo je važno da na stranom tržištu budu prisutna barem ona područja koja nisu neposredno pogođena ratom. Drugim riječima, zalažemo se za kontinuirano i promišljeno regionalno propagiranje i to prije svega u zemljama iz kojih već ove godine možemo očekivati goste. To su, između ostaloga, u ovogodišnjoj anketi "Turistički barometar" koju je trinaesti put za redom objavio časopis "Ugostiteljstvo i turizam", rekli predstavnici turističkog gospodarstva u Hrvatskoj. Sudionici ankete se slažu da u ovoj godini imamo najviše izgleda za dolazak individualnih gostiju, prije svega iz bližih regija Italije, Austrije i Njemačke ali, ističu, ne bi trebalo zaboravljati ni potencijalne goste iz istočnoeuropskih zemalja. Uz marketing koji je rezultat akcija što ih provode Ministarstvo turizma Hrvatske, Bemextours i turističko gospodarstvo, promociji turizma sasvim je sigurno uvelike pomoglo i priznanje Hrvatske. Jer, kako kaže Franco Palma iz porečke "Riviere", "15. siječnja je za Hrvatsku, a time i za njezin turizam bio promotivno toliko jak da bi se njegovi učinci teško postigli nekim drugim aktivnostima." Uz zajednički nastup Hrvatske, sasvim je sigurno da će se dio akcija temeljiti na propagandi regija, inače uobičajenoj u praksi drugih turističkih zemalja. S obzirom na to da će u ovoj godini najveće šanse za povratak turista imati ratom nezahvaćena Istra, to je i razumljivo da se upravo sudionici ankete iz tog područja najviše zalažu (i) za regionalnu propagandu. U promociji hrvatskog turizma značajnu ulogu imaju i touroperatori, medju kojima valja prije svega spomenuti specijalistu za Hrvatsku, "Bemextours" ali i druge. Ostavši vjerni našoj ponudi i u krizi kroz koju zbog nametnutog rata prolaze oni, međutim, ističu da promotivne nastupe treba prilagoditi vremenu. Jer, Europu sada, kako kaže jedan sudionik tradicionalne ankete časopisa "Ugostiteljstvo i turizam", manje zanimaju lijepe slike i šareni prospekti a više provjerene informacije o situaciji u zemlji i sigurnosti gostiju. (Hina) do 200742 MET feb 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙