FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

1992.- GODINA POVRATKA HRVATSKOG TURIZMA

ZAGREB, 19. veljače (Hina) - "Hrvatski turistički djelatnici moraju shvatiti da se okruženje hrvatskog turizma u potpunosti promijenilo, a to nas tjera na drugačije razmišljanje. Nastavimo li razmišljati i raditi kao prije ove krize, mi ćemo se sve teže i sporije iz nje izvlačiti. Uz to, u hrvatskoj hotelskoj industriji ljudi moraju shvatiti da će sada morati dvostruko više raditi da bi mogli imati upola manje nego prošlih godina" , To je u tradicionalnoj anketi zagrebačkog stručnog časopisa "Ugostiteljstvo i turizam" rekao Selimir Ognjenović, direktor "Bemextoursa" iz Muenchena. Najavljujući već u ovoj godini djelomični povratak na medjunarodno turističko tržište, dvadesetak turističkih djelatnika iz zemlje i inozemstva, medju kojima je i ministar turizma Hrvatske Anton Marčelo Popović, posebno su istaknuli potrebu da se već u prvoj godini međunarodnog priznanja turističkoj javnosti prikažemo kao europska turistička zemlja u pravom smislu te riječi. Izuzetno lošom prošlom sezonom, ratom te zbrinjavanjem prognanika osiromašeno turističko gospodarstvo neće, međutim, biti sposobno da samo stvori pretpostavke za doček gostiju. "Ozdravljenje turističkih tvrtki nije u pitanju, rekao je hrvatski ministar turizma Anton Marčelo Popović, jer je to grana koja se najbrže oporavlja. Država će tu značajno utjecati u prvom redu kreditno-monetarnom politikom, pretvorbom vlasništva, pronalaženjem svježeg stranog kapitala te ulaganjem unutarnjeg kapitala - a sigurno je da negdje ima rezervi - u turističke objekte i turizam uopće. A turizam je grana, zaključuje hrvatski ministar turizma, koja može najbrže ponovno stati "na vlastite noge" i početi proizvoditi devize tako potrebne za obnovu i razvoj." Posebno se osvrčući na prisutnost hrvatskog turizma na stranom tržištu, Drago Krulčić iz porečkog "Istra Jadrana" procjenjuje da se i po dosadašnjim nastupima već može govoriti o "punom pogotku". "Takvim ćemo nastupima, ističe Krulčić, pridobiti barem 20 do 25 posto gostiju koji su u Istri boravili 1990. godine. To bi nam zaisgurno omogućilo da već 1993. godine dosegnemo 50 do 80 posto turista iz već spomenute godine. Pri tome, što više učinimo ove godine, to će bolji biti start u 1993. godini." Siromaštvo turističkog gospodarstva te pojavljivanje Hrvatske kao nove turističke destinacije sa sobom bi, kako procjenjuju predstavnici najznačajnijih poduzeća, moglo donijeti i prekretnicu u samoj ponudi. "Šansa je to da se turizam prilagodi izmijenjenim navikama i motivima putovanja turiste 21. stoljeća", kaže Ante Ukić iz zadarskog Hotelskog poduzeća "Borik". Predstavnici inozemnih touroperatora, sudionici ankete časopisa "Ugostiteljstvo i turizam", slažu se da je već 1992. godina početak povratka hrvatskoga turizma na medjunarodnu scenu, ali pri tome i upozoravaju na oprez. "U prvo vrijeme trebat će ponovno pridobiti povjerenje stalnih gostiju koji su u Hrvatskoj i prije boravili, i to nekoliko sezona. Pri tome će se manje trebati služiti lijepim slikama i šarenim prospektima, savjetuje Jan A. Kramarczyk iz "Amerope" (Frankfurt), a puno više provjerenim informacijama o situaciji u zemlji, a posebno informacijama koje se tiču sigurnosti gostiju." (Hina) do 190737 MET feb 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙