FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA NA 36 EUROPSKIH TURISTIČKIH SAJMOVA

ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Hrvatski će turizam ove godine biti prisutan na 36 najznačajnija europska turistička sajma promovirajući tako, kako je za Hinu izjavio Željko Tončinić, savjetnik u Ministarstvu turizma Republike Hrvatske, novi i u ovim prilikama jedini mogući model nastupa na inozemnim tržištima. Naime, već duže nezadovoljni nastupom u okviru Turističkog saveza Jugoslavije, istarski su turistički radnici još lani zakupili prostor na 28 najvažnijih europskih turističkih sajmova te ga u listopadu prošle godine ponudili za promociju ukupnog hrvatskog turizma. Ova je sretna okolnost postala osnovicom novog modela prisutnosti na inozemnom tržištu u kojem je Ministarstvo turizma Republike Hrvatske preuzelo obvezu koordinacije u zemlji, poslovni sustav "Istra-Jadran" organizaciju na izložbenim prostorima, dok je hrvatski turoperator "Bemextours" odgovoran za izdavanje kataloga, suradnju sa medijima i prihvat poslovnih delegacija. Ovom broju treba pridodati i tri sajma za koja su zainteresirani nautičari te nekolicinu njih na kojima je samostalno hrvatski turizam predstavilo ili će to učiniti resorno ministarstvo. Na šest najznačajnijih europskih sajmova (Utrecht, Beč, Muenchen, Salzburg, Milano i Berlin) konferencije za tisak održati će osobno ministar za turizam Anton Marčelo Popović. Na sajmovima neće biti predstavljene samo regije koje, zahvaljujući činjenici da nisu zahvaćene ratom, imaju uvjeta da ugoste turiste već i one koje, na žalost, nisu mimoišla razaranja. Njima pripada pravo nastupa bez ikakve naknade. "Osnovni je zadatak naših nastupa - kaže Žejko Tončinić - da ostanemo u vezi sa tržištem, da zahvalimo svijetu na brizi i pomoći te, dakako, podsjetimo na to da ćemo poslije rata opet biti dobri domaćini". Za nastup na sajmovima ( uz prijeko potreban propagandni materijal), suradnju s medijima i organizaciju poslovnih susreta trebati će 1 milijun njemačkih maraka koje će se osigurati iz republičkog proračuna, kao i izdvajanjima "Bemextoursa" i zainteresirane turističke privrede. Valja reći i to da su primjer hrvatskog turoperatora slijedili i drugi europski prodavači turističkih usluga, tako da njihova solidarnost sa dugogodišnjim poslovnim partnerima sve više dolazi do izražaja. Ovakav će model nastupa na inozemnom tržištu, kako kaže Tončinić, funkcionirati sve dok turizam svojim prihodima ne osigura "mirnodopski" marketing. Za bolja će se vremena odgoditi i otvaranje hrvatskih turističkih ureda u inozemstvu, do kada će se koristiti već postojeća predstavništva turističkih ("Bemex" ih, na primjer, ima 8) i drugih poduzeća. Inače, u 1990. godini hrvatski je turistički prihod iznosio oko 2 milijarde američkih dolara a u ovoj je godini, ako prestane rat, moguće očekivati - procjenjuje Željko Tončinić - tridesetak posto prometa iz posljednje prijeratne godine. (Hina) sj 311000 MET jan 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙