"Korupcija i nemar nesposobnih kadrova u upravi ZET-a i zaposlenih političkih uhljeba počinili su nemjerljivu štetu ZET-u i građanima Zagreba. Tim Joška Klisovića ima plan kojim će ZET učiniti efikasnom i sigurnom tvrtkom za putnike", poručio je Petek s konferencije za novinare na autobusnom terminalu ZET-a na Glavnom kolodvoru.
Posebno je upozorio na problem sigurnosti vozila u prometu, istaknuvši da samo srećom ili čudom nemamo veći broj nesreća.
ZET, kaže Petek, frizira statistiku tehničke ispravnosti vozila, potencijalno svakodnevno ugrožava sigurnost putnika i ostalih sudionika u prometu te prijeti otkazom zaposlenicima koji ukazuju na nemar i korupciju.
Ponovno se dotaknuo štetnih ugovora po kojima je za održavanje niskopodnih tramvaja Končaru isplaćeno više od milijardu kuna, a za autobuse je, kaže, Državna revizija ustanovila neisplativost korištenja vanjskih usluga održavanja i popravaka koje može obavljati sam ZET.
"Netko je potpisao ugovore kako bi se te usluge prebacile vanjskim tvrtkama, čime je ZET oštećen za više stotina milijuna kuna. Sve to građani preko ZET-a plaćaju višestruko skuplje", poručio je Petek.
Ustvrdio je kako je na isti način preplaćeno čišćenje vozila, a nedavno su zaposleni i novi vozači izvan planiranog broja.
"Prometna rješenja, među njima i javni gradski prijevoz, jedan je od prioriteta našeg programa efikasnog upravljanja Zagrebom. Ubrzavanje javnog gradskog prometa te proširenje tramvajske i autobusne mreže naši su realno ostvarivi ciljevi", rekao je.
Nesposobnu upravu ZET-a - Ljubu Rončević Žgelu, Ivana Tolića, Dragicu Lupić (sestru Mirke Jozić) i Svetimira Marića (brata Gorana Marića), građani mogu mijenjati na izborima tako što će kazniti Stranku rada i solidarnosti i Jelenu Pavičić Vukičević, koja ih i dalje štiti, poručio je Petek.