"Bit ćemo broj jedan grada Zagreba kao što smo i naviještali kroz naše programe s obzirom da smo stvarno nudili konkretna rješenja koja su bila predočena javnosti i o kojima se jako puno debatiralo i bit ću broj jedan grada Zagreba kao gradonačelnički kandidat Mosta", istaknuo je Troskot.
Na novinarsku tvrdnju da je dosta samouvjeren jer u anketama ne stoje baš najbolje, Troskot je rekao kako misli da je najveća anketa dan izbora,16. svibnja te istaknuo da su parlamentarni izbori najbolji primjer o tome koliko su ankete nekada nerealne.
"Očekivali smo nekog drugog premijera te da Nino Raspudić neće ući u Hrvatski sabor, a ostvario je za 330 posto veći rezultat od pokojnog Milana Bandića, a Sesvete su se uvijek smatrale kao gradska četvrt Bandića", rekao je Troskot.
Ocijenio je da su ovo "najnekonvencionalniji izbori koje smo imali do sada". Jer, kako je rekao, "ako bi netko govorio iz perspektive 12. mjeseca prošle godine da ćemo imati izlazak gospodina Vanđelića, da gospodin Tomašević neće ići sa SDP-om i da će nas napustiti gospodin Milan Bandić - nitko to ne bi vjerovao".
Smatra da će se tek sada, u mjesec dana kampanje, aktivirati građane.
Troskot ističe da u tom smislu njegovo samopouzdanje proizlazi iz njegove organizacije koja ga je iznjedrila i s kojom je radio te na temelju konkretnih rješenja koja su nudili građanima Zagreba. Najavio je da će u kampanji i dalje nuditi rješenja Zagrepčanima jer je to ključno.
Najavio da će se kao gradonačelnik Zagreba baviti definitivno obnovom Zagreba, financijama Grada i poslovanjem Zagrebačkog holdinga, poboljšavanjem uvjeta za poduzetnike, odnosno podizanjem poduzetničkog duha, radom na prometu i onome što su građani izrazili - a to je nedostatak šetnica i biciklističkih staza.
U vezi s obnovom potresom oštećenih građevina, kaže da je Most prvi izašao s konkretnim prijedlogom po "Bečkom modelu" gdje bi obnavljali zajedno s investitorima gdje ni suvlasnici, a ni Grad ne bi imali trošak jer je gradska blagajna prazna.
Mostov kandidat za gradonačelnika smatra da su se nametnuli i u temama zagrebačkih promenada gdje su ponudili model rekreacijskih oaza koji idu uz potoke, simbole grada, gdje bi radili šetnice i staze za bicikle i romobile koji bi spajali sjever i jug grada.
Troskot je istaknuo i da su ponudili šest konkretnih prometnih rješenja za Sesvete te nešto što nije vidio kod drugih kandidata - a to su "intermodalni putnički terminali" gdje bi se spajali željeznička stanica, ZET-ova autobusna stanica i zagrebačke promenade.
Primjer za to je potok Črnomerec, koji je strateška točka jer spaja tri velika okretišta tramvaja - Črnomerec, Ljubljanicu i Savski most, a rekao je da bi radili i "zelenu promenadu" koja bi spajala Črnomerec sa Savskim mostom.