Konferenciju za novinare je organizirao ispred Dinamovog stadiona gdje su, kako je kazao, bili njegovi počeci i gdje je branio za Dinamo i za hrvatsku juniorsku reprezentaciju.
"Za kampanju je odabran slogan 'Broj 1 Zagreba' i on nije odabran slučajno. Upravo iz razloga što sam bio broj 1 u Dinamu u cijeloj omladinskoj školi generacije '84 i što sam branio za reprezentaciju Hrvatske. Broj 1 zato što sam radio u PricewaterhouseCoopersu i Novartisu, odnosno Sandozu koji su svatko od njih broj 1 u svojim industrijama gdje posluju. I broj 1 iz razloga što sam zajedno sa svojim timom ponudio određena rješenja koja su uistinu broj 1", istaknuo je Troskot predstavljajući program.
Poručio je da su prvi i jedini izašli s konkretnim dugoročnim i ekonomski isplativim rješenjem obnove Zagreba po uzoru na Beč, koje je prihvatljivo suvlasnicima jer nemaju troška, investitorima jer mogu zaraditi i gradskom proračunu jer Grad neće trošiti sredstva za obnovu Zagreba.
Troskot nudi i stručno upravljanje financijama. Najavio je da će napraviti "dubinsku analizu stanja Grada Zagreba i Zagrebačkog holdinga" te će na ostvarenim uštedama sufinancirati izgradnju vrtića, škola, domova za umirovljenike, zdravstvenih centara i prometnica. Najavio je uvođenje četiri razine revizije te još dodatno osiguranje sa Uredom za sprječavanje pranja novca, čime će privlačiti investicije i novce iz EU.
U vrtićima će, kaže, mijenjati upravljačka vijeća gdje više neće sjediti "uhljebnici, poslušnici Grada", nego isključivo struka.
Smanjiti prirez na 15 posto
Troskot ističe da su Zagreb zamislili kao grad "prijatelj poduzetnika" gdje će sa financijskim olakšicama pomagati poduzetnicima da slobodnije posluju. S e-sustavima smanjit će birokraciju i omogućiti im bolje i pravednije poslovanje. U prve dvije godine mandata smanjit će prirez s 18 na 15 posto čime će zaustaviti migracijske trendove.
Najavio je i da će napraviti objedinjene putničke terminale, po uzoru na velike metropole, spajat će željezničke terminale s postajama ZET-a, a Črnomerec i Sesvete bit će pilot projekti. Također i gradsku auto-cestu - Zagrebačka, Ljubljanska, odnosno Slavonska bit će bez semafora, a mjesta gdje se s njima križa bit će denivelacije, odnosno podvožnjaci.
Najavio je i nadogradnju mjere roditelj-odgajatelj na pola radnoga vremena.