Najavio je to uoči nastupa na ITB-u direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, istaknuvši da sadašnja pozicija Hrvatske kao jedne od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija te stalni porast kvalitete njezine ponude traži i odgovarajuću promociju te ulaganja u suvremeni vizualni koncept za jaču prepoznatljivosti na turističkom tržištu.
Suradnja HTZ-a i HDD-a
“Novim konceptom štand se uz minimalističku estetiku ističe i dojmljivom pojavnošću, prirodnim materijalima, svjetlosnim formama i urednošću, čime HTZ-u, suizlagačima i partnerima pruža visokofunkcionalan i ugodan prostor za poslovne razgovore", objašnjava Staničić, dodajući kako je novo kreativno rješenje štanda nastalo suradnjom HTZ-a i Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD), koje je za to prošle godine provelo i javni strukovni natječaj.
Od devet pristiglih prijedloga, odabran je rad "Povezivanje raznolikost i otvorenost" tima Grupa + Arhikultura, kojeg čine Tihana Taraba, Filip Despot i Christian Rendulić. Oni su sa HTZ-om potom doradili rješenje koje će se na sajmovima koristiti do 2022.
Prethodno rješenje štanda Ateljea Propadalo, s komunikacijskim tehnologijama i ovalnom 'krunom' na vrhu na kojoj su se vrtjeli slogan "full of life" i motivi hrvatskih odredišta, koristilo se uz određene preinake od kraja 2011.
I novo rješenje štanda demonstrira slogan "full of life", koji se nalazi u gornjoj zoni prostora, gdje se u dinamičnoj kompoziciji nalaze i viseći paneli sa selektiranim turističkim fotografijama i ilustracijama koje predstavljaju bogatstvo raznolikosti hrvatskih regija.
Prisutnost Hrvatske na ITB-u strateški važna
"Prisutnost Hrvatske na ITB-u je strateški važna jer se radi o vodećem sajmu svjetske turističke industrije, gdje se predstavlja više od 10 tisuća izlagača iz gotovo 200 zemalja sa svih kontinenata. Tamo ćemo razgovarati i s brojnim partnerima, touroperatorima i avio prijevoznicima te medijima, poput TUI-ja, Jet2coma, Expedie, Germanie, Eurowingsa, BBC-ja, National Geographica, CNBC-a i drugih", otkriva Staničić.
U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK), na štandu će biti i neformalno druženje za partnere i medije, s kušanjem vrhunskih hrvatskih vina i sireva.
Trenutna potražnja za Hrvatskom oko 10 posto bolja
Kako je ITB u Berlinu, razgovarat će se i o potražnji i poslovima s partnerima na njemačkom tržištu, koje prema svim istraživanjima u segmentu organiziranih programa touroperatora i agencija pokazuje da se sklonost putovanjima njemačkih turista neće smanjivati ove godine.
"Iz Njemačke se ove godine očekuje rekordan 'outgoing', a prema podacima njemačke turističke udruge DRV, za Hrvatsku se bilježi porast bukinga. Dobre vijesti o pojačanoj potražnji za ljetnim odmorima stižu nam i s drugih tržišta, te se porasti kreću u prosjeku od 5 do 10 posto u odnosu na isto ovo lanjsko vrijeme", iznosi Staničić.
Domaćim i stranim partnerima poručuje da je dobra priprema sezone i pravovremeno provođenje promotivnih aktivnosti ključno za postizanje odličnih rezultata i zadržavanje pozitivnih trendova, za što vjeruje da će se ponoviti i ove godine u hrvatskom turizmu.