Svečana dodjela tih nagrada u Šangaju je okupila brojne diplomate, predstavnike turističkih zajednica, hotela, touroperatora i aviokompanija iz svijeta, koji su nagrađeni u različitim kategorijama temeljem izbora čitatelja tog magazina, kojeg u Kini čita više od milijun ljudi.
Za Hrvatsku je nagradu, koje se dodjeljuju 12 godina, preuzela savjetnica u hrvatskom Veleposlanstvu u NR Kini Bisera Fabrio, a osim Hrvatske, koja je odabrana u kategoriji europskih destinacija, nagrađene su još kao nove destinacije u svijetu i Argentina, Tahiti i Mianmar, dok su najboljim 'starim' destinacijama proglašene Australija, Japan i Tajland.
Komentirajući tu nagradu velikim priznanjem za Hrvatsku i njezin turizam, pogotovo u ovoj godini u kojoj će se više raditi na turističkoj suradnji EU i Kine, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić naglasio je i da je to prva nagrada Hrvatskoj takve vrste sa kineskog tržišta.
"Nagrada potvrđuje odlične potencijale Hrvatske kao turističke destinacije na velikom i nama izuzetno važnom kineskom tržištu, ali i potvrda naših procjena i odluka da pojačamo prisutnost u Kini kroz dodatne promotivne aktivnosti i otvaranje ureda predstavništva HTZ-a u Šangaju već ove godine. Ohrabruju nas i rezultati prošle godine s toga tržišta s visokim porastima dolazaka kineskih turista od 57 posto i od gotovo 50 posto u noćenjima u odnosu na 2016.", poručio je Staničić.
Dodao je i da je Hrvatska spremna i za više dolazaka kineskih turista koji nisu isključivo motivirani suncem i morem nego i prirodnim ljepotama, povijesnom i kulturnom baštinom.
Prilikom dodjela nagrada direktorica kineskog izdanja magazina Travel+Leisure Diggle Tian kazala je da čak 70 posto kineskih turista koji ove godine planiraju putovati u inozemstvo još uvijek ne znaju koju će točno destinaciju odabrati za putovanje.