"Hrvatska se nalazi na drugom mjestu zemalja s najvišim ocjenama, odmah iza Italije, dok su Split, Zadar, Dubrovnik i Zagreb među top 20 najnagrađivanijih gradova svijeta", ističu iz Booking.coma.
Godišnje nagrade objektima Booking.com dodjeljuje temeljem korisničkog iskustva i ocjena gostiju diljem svijeta koji su smještajne objekte rezervirali putem te platforme i u njima boravili, a njihovih je recenzija za prošlu godinu bilo 140 milijuna, a na temelju njihovih ocjena nagrade je dobilo gotovo 500 tisuća smještajnih objekata.
Osim što je na drugom mjestu zemalja s najvišim ocjenama, Hrvatska je prema broju dobivenih nagrada ove godine na šestom mjestu.
Kako se navodi u priopćenju, najviše je nagrada, za čak 81,6 tisuća objekta, otišlo u Italiju, dok je na drugom mjestu Francuska s 33,5 tisuće nagrađenih objekata, a na trećem SAD s 30,5 tisuća. Ispred Hrvatske su još Španjolska s 29,6 tisuća nagrađenih objekata te Njemačka s 26 tisuća, a iza Hrvatske su objekti iz UK, Poljske, Rusije i Grčke.
U Hrvatskoj je nagradu dobilo 24.395 objekata svih vrsta s ukupnom prosječnom ocjenom recenzija 9, dok su 243 objekta dobila najvišu ocjenu 10. Među top 20 gradova u svijetu Split je po tim ocjenama na drugom mjestu, odmah nakon Rima, Zadar i Dubrovnik su na 9. i 10. mjestu, a Zagreb na 19.
"Prema broju dobivenih nagrada Hrvatska se ove godine popela s devetog na šesto mjesto, što dodatno pokazuje njezinu rastuću popularnost, a s obzirom da se nagrade daju temeljem recenzija gostiju i njihovih autentičnih iskustava vjerujemo da to može pomoći i vlasnicima smještajnih objekata u poslovanju", kažu iz Booking.coma.
Naglašavaju i da su za 2017. prvi puta apartmani zauzeli prvo mjesto ispred hotela kao najnagrađivanija vrsta smještajnih objekata, čineći 30 posto svih nagrađenih objekata u svijetu, a apartmane i hotele po broju nagrada slijede kuće za odmor, smještaji s doručkom-B&B, te vikendice.
"Rastuće zanimanje korisnika za jedinstvenim boravcima i iskustvima vidljiv je i u nedavnom istraživanju Booking.coma na uzorku od 19 tisuća putnika iz 26 zemalja, u kojem jedan od tri ili 33 posto tvrdi da bi u 2018. radije boravio u privatnom smještaju nego u hotelu. Također, jedan od pet ili 21 posto putnika tvrdi da bi u nadolazećoj godini razmislio o dodavanju vlastitog doma na stranicu za rezervaciju smještaja", iznose sa te platforme.
Kako napominju, za nagrade objekti moraju imati prosječnu ocjenu recenzija 8 ili više na temelju najmanje bar pet recenzija gostiju do kraja listopada. Ocjenjuje se čistoća, udobnost, lokacija, sadržaji, osoblje i vrijednost za novac, a budući se recenzije nikad ne uređuju niti mijenjaju na bilo koji način, putnici mogu biti sigurni da čitaju autentične dojmove o stvarnim korisničkim iskustvima u smještajnim objektima.