"Grad Zagreb je izrazito centraliziran grad u kojem jedna osoba upravlja sa 8 milijardi kuna poreznih obveznika svake godine", rekao je Lukanić na konferenciji za novinare u Sesvetama.
Vijećima mjesnih odbora i gradskih četvrti, smatra, treba povećati razinu odlučivanja s obzirom da su i zakonom definirani kao predstavnička tijela stanovnika.
"Točnije, zakonom je određeno da su gradske četvrti i mjesni odbori pravne osobe, međutim do današnjeg dana im nije dodijeljen OIB i broj žiro računa. Time ne mogu sudjelovati u platnom prometu i u potpunosti ovise i odlukama gradonačelnika i cjenicima koji su nerijetko dvostruko skuplji nego je to realno, pa tako imamo situacije gdje su dva stola i četiri klupice u parku plaćene 50.000 kuna ili boćalište 100.000",rekao je.
Kada je riječ o prometnoj infrastrukturi predlažu integraciju putničkog prijevoza - autobusnog, tramvajskog i željezničkog. U Zagrebu je, tvrde, iskorišteno postojećim voznim redom tek 30 posto željezničkih kapaciteta, sa trendom daljnjeg opadanja broja putnika u vlakovima i njihov prelazak na autobuse. "Niti jedan oblik transporta ne može putnike prevesti iz predgrađa u centar grada za tako malo vremena kao željeznica", rekao je Lukanić.
Ivan Lovrinović je rekao da su Sesvete gradska četvrt koja najviše novca uplaćuje u proračun grada, a dobiva najmanje. "taj ćemo odnos odnos promijeniti u korist skoro 100.000 stanovnika Sesveta. Promijenit ćemo odnos grada prema Sesvetama koje su do sada tretirane kao selo, i potpuno su mi razumljive sve češće inicijative za odvajanjem u samostalan grad ako uzmemo u obzir da Sesvetski porezni obveznici uplaćuju u gradski proračun više od 700 milijuna kuna, a dobivaju samo mrvice", poručio je Lovrinović.