Glavninu IDS-ovih izbornih troškova čine troškovi oglašavanja u lokalnim medijima, prije svih radijskim postajama koje koji 'pokrivaju' područje izborno zanimljivo toj regionalnoj stranci.
Samo dvoje donatora, jedna građanka i jedna tvrtka 'upisali' su se na IDS-ovu donatorsku listu, s 'prilozima' od po 1.000, odnosno 10.000 kuna.
Skroman iznos donacija, ukupno 2.600 kuna, naveo je MDS, među donatorima, sa 200 kuna je i predsjednik te stranike Željko Pavlic.
MDS je skroman i u troškovima kampanje, svega 1.100 kuna.
Svi sudionici prijevremenih parlamentranih izbora moraju zaključno do subote, 3. rujna, Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti prva izvješća o donatorima te sredstvima potrošenim na izbornu promidžbu.
Osim toga, izvješća moraju i javno objaviti na svojim web stranicama ili u dnevnom tisku, najkasnije u ponedjeljak, 5. rujna do ponoći.
Ta prva izvješća koja dostavljaju, odnosno objavljuju stranke, koalicije i kandidati zbog kratkoće roka koji obuhvaćaju, daju tek djelomičan uvid u financijsku stranu izbora, pravu će sliku dati tek cjeloviti financijski izvještaji o financiranju kampanje koje izborni sudionici moraju DIP-u dostaviti zaključno do 11. listopada.
Novčane donacije za kampanju izborni sudionici mogu prikupljati isključivo na posebne račune i to najkasnije do završetka kampanje, dakle do ponoći, 9. rujna.