Istraživanje, koje je provedeno nakon prošlotjednog referenduma među 2.000 građana Britanije, pokazalo je da će njih 37 posto vjerovatno smanjiti potrošnju na velike kupovine, kao što su novi televizori, namješta i slično, a smanjit će i potrošnju na godišnjim odmorima.
"Rezultati naše ankete 'Istraživanje stavova potrošača' pokazuju zabrinutost za budućnost gospodarstva, osobnih financija i rast troškova života, što će vjerovatno prigušiti povjerenje i potrošnju potrošača", ističe Richard Lim, izvršni direktor grupe Retail Economics.
Istraživanje je također pokazalo da je troje od petero Britanaca zabrinuto za izglede britanskog gospodarstva nakon odluke o izlasku iz Unije i da smatraju da će 'Brexit' imati negativne posljedice za njihove osobne financije.
"Nadalje 58 posto kazalo je da će se sada suzdržati od kupovine neegzistencijalnih proizvoda, a naše analize upućuju na to da će najteže biti pogođena područja koja se bave elektronikom i proizvodima za kućanstva", rekao je Lim.
"Imajući u vidu da je potrošački sektor dosad bio pokretačka snaga gospodarskog oporavka, teško je procijeniti što može nadoknaditi usporavanje potrošnje", zaključio je Lim.