Indeks koji mjeri očekivanja njemačkih potrošača za idući mjesec porastao je na 10,1 bod, s lipanjskih 9,8 bodova, izvijestio je institut u redovnom mjesečnom istraživanju.
"Suprotno vremenskim prilikama njemački potrošači vedro gledaju u budućnost", zaključili su u GfK-u.
"Glavni su pokretač povoljne potrošačke klime izvrsne prilike u matičnom gospodarstvu, poput visoke razine zaposlenosti, jako dobrog kretanja plaća i gotovo nulte stope inflacije", dodaje se u izvješću.
Prisutni su ipak i određeni faktori rizika, primjećuju u institutu. "Budućnost će pokazati kako će izlazak Britanije iz Europske unije utjecati na europska gospodarstva općenito i na njemačko konkretno", ističu u GfK-u.
"Bude li Brexit rezultirao dugoročnom nestabilnošću na tržištima dionica ili u političkom vodstvu Europske unije i konkretno Njemačke, to bi moglo pokvariti raspoloženje njemačkih potrošača", pojašnjavaju.