FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Povjerenje njemačkih potrošača poboljšano unatoč bojaznima vezanim za Brexit

Autor: Gordana Plećković

FRANKFURT, 29. lipnja 2016. (Hina/AFP) - Povjerenje njemačkih potrošača na pragu srpnja poboljšano je slijedom uvjerenja da će snažna domaća potražnja, veće plaće i niska inflacija poduprijeti rast najvećeg europskog gospodarstva i u predstojećem razdoblju, pokazalo je u srijedu objavljeno istraživanje instituta GfK.

Indeks koji mjeri očekivanja njemačkih potrošača za idući mjesec porastao je na 10,1 bod, s lipanjskih 9,8 bodova, izvijestio je institut u redovnom mjesečnom istraživanju.

"Suprotno vremenskim prilikama njemački potrošači vedro gledaju u budućnost", zaključili su u GfK-u.

"Glavni su pokretač povoljne potrošačke klime izvrsne prilike u matičnom gospodarstvu, poput visoke razine zaposlenosti, jako dobrog kretanja plaća i gotovo nulte stope inflacije", dodaje se u izvješću.

Prisutni su ipak i određeni faktori rizika, primjećuju u institutu. "Budućnost će pokazati kako će izlazak Britanije iz Europske unije utjecati na europska gospodarstva općenito i na njemačko konkretno", ističu u GfK-u.

"Bude li Brexit rezultirao dugoročnom nestabilnošću na tržištima dionica ili u političkom vodstvu Europske unije i konkretno Njemačke, to bi moglo pokvariti raspoloženje njemačkih potrošača", pojašnjavaju.

(Hina) xgple ygple

An unhandled error has occurred. Reload 🗙