Istraživanje je uključilo 189 domaćih tvrtki koje pružaju proizvode, usluge i/ili rješenja drugim tvrtkama na domaćem i inozemnom tržištu (tzv. segment B2B ili 'business to business').
Iako je istraživanje pokazalo da korporativne stranice mnogih hrvatskih tvrtki djeluju moderno, ipak su tek rijetke učinkovite i konkurentne u odnosu na web stranice njihovih globalnih konkurenata, što se objašnjava 'prešturim' sadržajima stranica hrvatskih tvrtki bez prodajno utjecajnih alata tipa studija slučaja, newslettera i drugih, navodi se u priopćenju.
Problematičnim iz Logita drže i što direktori domaćih izvoznih tvrtki vrlo često nisu ni svjesni tih problema, mada sve više u svijetu raste utjecaj interneta na odluke o kupnji, a ističu i problem što gotovo 50 posto ispitanih tvrtki na svom webu nema web obrazac za zaprimanje upita od kupaca.
Time si, kako tumače istraživači, tvrtke ograničavaju mogućnost otkrivanja s kojih strana dobivaju upite, a što je još i važnije, zanemaruju potrebe kupaca onemogućavajući im komunikaciju putem takvog kanala.
Poraznim drže i podatak što gotovo pola domaćih izvoznih tvrtki ne vidi korist od referentnih lista, odnosno popisa kupaca s kojima su surađivale, te čak 95,2 posto njihovih web stranica nema svjedočanstva zadovoljnih korisnika ('testimonials'), više od 90 posto nemaju ni studije slučaja, kao specifičan sadržaj koji potencijalne kupce educira o tome kako je tvrtka implementacijom nekog svog proizvoda ili usluge riješila konkretan problem konkretnog kupca.
Unatoč takvim rezultatima istraživanja, iz Logita poručuju da to zapravo predstavlja velik izazov i potencijal za napredak i optimizaciju učinkovitosti B2B webova hrvatskih izvoznika.